|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| cyberkallen: ok! vet inte var jag fick den summan från.. | |
|
Någon som vet om svenska priserna för extra utrustningen har kommit? // Mattias |
|
| Jag har hört att det är en i Rödeby utanför karlskrona som har beställt den nya m5:an | |
|
acey, Det blir ingen M5 för mig nu iaf. Racingen slukar för mycket pengar. *SNYFT* Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
|
En kille utanför Karlstad har beställt en ny M5. //Schnitzer |
|
|
En mille för en familjesedan... öhhhh!?!?! Tycker att det spårar ur totalt... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Värför spara pengar om man har, då kanm an lika väl spendera dom på en bil min -->Länk |
|
|
Caspar: Världens snabbaste familjesedan :) Johann: Såg att ni köpt en BMW Motorsport kaross dessutom, får önska lycka till nästa säsong! |
|
|
Jag tror att M5:an i sig är ett mycket bra pris... ;-) sen har jag inget emot att beställa mig en M5 E60... förresten, någon som har växel på en miljon? ;-) Aldrig en rak 4:a igen! |
|
| Den första M5 som är inlagd för leverans till Sverige kommer till Göteborg om jag inte minns fel. Dock kanske handlarbilarna kommer tidigare, vilket är i början av april, och vissa kunder kan få dom istället. | |
jimmy/bmw |
en kompis pappa har bestält en så man får vell åka med han då ;) |
|
Demobilarna kommer redan i mars! :) Mvh. Chrille |
|
|
k1mzo, E61 M5 kommer bara om efterfrågan på en sådan blir stor i USA. Troligen så får vi dock ingen M5 Touring :-( Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Jag vet en som har köpt en M6 cab. Tydligen direkt av en säljare nere i bayern. Ett demoex. Har ej sett den live, men hört den sköna sången över telefon. Har blivit lovad en tur i den i sommar. Längtar kraftigt. |
|
|
perf, Intressant, med tanke på att M6 Cabrio inte ens presenterats ännu ;-) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Finns M6cab verkligen redan? | |
|
Ge mig ditt mobilnr. så kan du få en bild. jag trodde inte heller på det när han berättade. Jag försökte övertala han att det var en 645:a. Men icke. Det är en M6 cabrio. Som sagt, ge mig ditt nr. |
|
| Kalle snabbast igen:) | |
| Väntar............ | |
| reg nr. WSD 250 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.