|
|
|
|---|---|
|
Som det står ovan har jag ett irriterande problem efter min motortvätt tidigare idag, använde självklart itne högtryck och startade upp den efter jag torkat av den osv, och då funkade allt ok, körde ett litet varv, och ställde sen undan bilen på gården, det blev fuktigt och kallt idag i norrland, så kanske har med det att göra.. men när jag skulle starta bilen och köra till mitt varmgarage ikväll så började airbag lampan blinka nästan direkt (har aldrig gjort det förr) så undrar , är den avsäkrad på nåt sätt som kan ha med detta att göra?.. eller sitter det nåra givare osv som kan ge detta fenomen, ska låta den stå torrt och varmt till imorrn så får vi se om det hjälper.. /mvh jocke | |
|
Jag har för mig det finns även en sensor/givare i kofångar trakten, jag vet inte var men där omkring nånstans har jag läst att det ska finnas. Det kanske är den som krånglar. ------ Länk Länk |
|
|
Jo, så långt gissade jag ochså att den skulle vara där, men tänkte om nån vet exakt vars den är, kan vara svårt att hitta den annars, eller om det är nåt annat som kan krångla, men tack iaf ;) /mvh jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.