|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tack BMW CS för en trevlig träff! Inte varje dag man äter BMW-tårta :) Jag märkte hur glad 540'n blev när jag rastade den på E4'an, den morrade så glatt så. Många fina BMWs att titta på oxå. Efter ett par timmar kändes det bra att äta en bit mat på Sunnersta Resturang. Lagom när vi kom tillbaks till Sthlm (tog en kvart ;) så började det att regna. Jag fotade lite, Scheckheft som var med på träffen lägger upp bilderna på sin E38-sida Länk så fort tillfälle ges. /Lazze Länk |
|
Scheckheft |
Hej Bara att instämma med föregående talare. Bilder på min sida så fort jag är hemma igen Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Försökte nå autopower.se hela måndagen för att kolla vilken tid... men sajten var ju nere - minnet sa 1800 vid Novation... kom 18:15 alla hade åkt :((( och Novation visste inte varnånstans... buuuäääää |
|
|
Synd! kl. 17-18 var tiden för Novations besöket enl. BMWCS sida. Vi åkte ca 18.10 till första fiket vid Ga: Uppsala, som vid ankomst visade sig vara stängt. Efter en kort resa till Sunnersta Pizzeria & Rest. så slog vi oss till ro för fika och mat. Instämmer med tidigare inlägg, en mkt. lyckad träff ! Mvh. Patric Min 740-E38 Länk BMWCS #4598 |
|
Deliq |
>540is SYND !! Jag har hört om din bil och skulle gärna sett (och hört) den IRL. Var ju en trevlig träff ändå... Tack allihopa som känner att ni gjort något så att det blev en trevlig träff. M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
Scheckheft |
Hej En del bilder från träffen finns nu ute på min sida Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Schyssta kort. Men inte har väl en 635 modellkod e28? ;)) Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
Scheckheft |
Det har du rätt i Erik. Vet inte varför det blev så ... Har rättat till felet nu. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.