|
|
|
|---|---|
535power |
ja tänkte köpa 40/20 men undrar om de kannske e lite lite att sänka fram lr så därför skulle ja vilja sen en bil som redan har en E34 |
|
Jag ska ta kort på min.Den är sänkt 40/20. Sätter in det i morn om jag får tid. BMW är gott! |
|
markus00 |
Min bil är sänkt 40/20 här är en bild. Jag tyckte det blev helt perfekt. Länk |
| Hur ändras komforten? Vill sänka i fram då den ser ut som en X5:a där ;) MEN vill inte förlora komforten som finns idag | |
535power |
ja kan säga så har om du har 17 tums hjul med 45 profil så kan du med AC Schnitzers satser sänka från 50/30 utan att tappa komfort med de e de att dom värsting grejjerna kostar 18550:- |
535power |
ja kan säga så har om du har 17 tums hjul med 45 profil så kan du med AC Schnitzers satser sänka från 50/30 utan att tappa komfort med de e de att dom värsting grejjerna kostar 18550:- |
markus00 |
Komfortmässigt kan jag nog inte svara på det riktigt. Har 18" lågprofilsdäck så någon komfort är det inte. Men skulle inte tro bara sänkningen gör så mycket. |
markus00 |
Gjorde en liten miss är visst 35/15 min är sänkt. Men skiljer ju inte så mycket. |
| Min är 35/35-sänkt - så E34-stuket är kvar - men det är då inget fel på komforten med 15":are, iaf! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.