|
|
|
|---|---|
mikael noren |
balken ligger i vägen!!!! har precis börjat mäta o dona lite och har dragit första slutsatsen flytta framvangs balken eller bygga om olje tråget har hört att jag ska kunna andvända alpina b6 e30 tråg men var finns det att få tag på eller är det någon som vet om det finns någon som bygger egna olje tråg. ha de micke LIDER AV KRONISK FARTBLIDHET |
|
Jag monterade en 535 i motor i en 323 i E30 , där fick jag modifiera tråget samt flytta styrväxeln 12 mm neråt utan att röra framvagnsbalken o det blev kanonbra ,tror inte att du har en annan framvagnsbalk eftersom det är samma länkarm till en E30 /E30 M3. |
|
Grusse |
Gå in under "trimmning" här på forumet, där har det diskuterats tidigare om hur man ska lösa problemet med oljetråget. Tror det fanns någon annan motor det passade rakt av ifrån om jag inte missminner mig helt, för det kan ju som sagt vara lite svårt att hitta ett Alpina b6 tråg. Lycka till! |
| ändra hälsningsfrasen till fartbliNdhet... | |
mikael noren |
oo fan det har jag missat ta nu o skaffa en bmw Ag mvh Micke |
|
satsar på att ta över ditt lilla projekt när du har tröttnat... ha det!! mvh//Alex |
|
|
På www.e30.de finns svaren på dina frågor, inkl resevdelsnr på alpina B6 tråg. ps jag håller på att importera en E30 touring med Alpina B6 , spännande eller hur ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.