|
|
|
|---|---|
|
Mitt dörrlås går att vrida ett extra snäpp åt höger när man låst dörren. Det som händer när man vrider till det andra läget är att det låter som en motor startar i dörren (en kort stund) men inget mer händer vad jag kan se iallafall. Är det någon som vet vad det är för funktion på detta läge?? | |
|
Upplåsningsspärren, också kallad dead bolt, aktiveras, vilket gör att man inte kan dra upp knapparna inifrån bilen (eller när tjuven har krossat rutorna). Det finns beskrivet i instruktionsboken. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Se även här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| tack för svaret | |
|
när man vrider på förardörren så låser den bara går inte att vrida mera, men på passagerardörren så går det att vrida längre då går det inte att öppna passagerardörren innefrån, men det går att öppna förardörren. hur kan det vara så? Jag har en 325i coupe 92 |
|
| ingen som vet... | |
stefannorr |
Inte för o va petig,men heter de inte dead lock? |
|
Stefannorr: Strämmer, men jag har sett båda varianterna t ex här: Länk (sjätte raden under "Comfort" Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
stefannorr |
Erikw> Jo så är de nog. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.