AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
859

M3 cab 117000:-...på www.blocket.se

Någon som varit och tittat och provkört den bilen.Annonsen har plockats bort och kommit tillbaks ett par gånger.Frågan är om man får vad man betalar för,dock är väl försäkringen hisklig om man bor i sthlm.se annons på www.blocket.se stockholms län m3 cab 95:a.
Länk: Länk

Luktar lite fakeannons, t.ex. så kan man fråga sig hur han kan ha airbag i den ratten.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Har förmodligen varit smälld och fuskfixad med tanke på att det sitter en icke original-ratt utan airbag. Undra var de andra airbagarna håller hus.
Kan ju dock vara alldeles utmärkt, men det luktar ju lite konstigt om denhär annonsen.
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
ratten tängkte jag också på, inte samma som i min -95a
men de kan också vara så att killen"mike" ska gifta sig eller typ fyller 25 och kompisarna skojar med han!!

Min M3:
Länk
Haglund2306:"Smälld o fuskfixad"????Hmm...hur kan du se allt det på en dålig bild??Vad jag kan se är BMW märkenas plats igen-lagda.så både huv o lucka borde vara omlackade...Den kan ju mycket väl ha varit krockad men den behöver inte vara fuskfixad för de!Även mindre avåkningar brukar resultera i tillbucklade karossdelar...Att ratten e bytt må vara hänt men det betyder ju inte att den har varit krockad...För övrigt så tycker jag inte att priset är så lågt att man kan misstänka att någon skojar med bilens ägare...Åk o kolla på bilen,man lär ju märka rätt fort om bilen verkar OK eller inte...

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
Ser för övrigt ut som om stötlisterna runt om är lackade vilket inte är original,så man kanske anta att bilen är helt/delvis omlackad tidigare av någon anledning...

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
Det jag mest tänkte på med ratten var att han skriver i annonsen att den har airbag för förare trots att den uppenbarligen inte har det på bilden.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.