|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
OK tråkigt, men tur att det löstesej så smidigt, min är oxå väldigt låg fram (eller lägre än bak IAF) får aknske byta fjädrar snart, har skaffat 9*16" Borbet 16A fälgar runt om =) kan bli trångt =) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynse är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
ja du, det kan nog bli lite trångt, och stötigt. ;) du har inga bilder på din pärla? själv sitter jag vid brevlådan och väntar på mina fjädrar så länge :) Mvh / Joel |
|
|
bilder kommer, har precis flyttat o massa skit har försvunnit i lådorna (bland annat kamerans laddare =( ) så de har inte blivit av med bilder än, men det kommer när ja fått dom nya fälgarna. trångt ja, stötigt ja, problem nej. bara skönt i kurvorna, höga däkskostnader JA, måste fixa hjulinställning runt om =) men bilder kommer. mvh Erik jakobsson Enligt Haynse är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
SpineKracker |
JaJsEn.. ähum.. heter det inte "haynes"..? =) E30, för att man vill. |
|
Spookshow: Såg att du gjort 60/40 sänkning på din 328 har precis lika bil, har du nå mera bilder på den? / KEN Länk |
|
|
Många ;-) Kan maila ett gäng till dig om du vill... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
ja fan skit gärna, min mail kentg777@hotmail.com men vi kanske ska ta det vi messnger om du har det ? / KEN Länk |
|
|
Sorry 60/30 / KEN Länk |
|
|
Jo det har jag. Har lagt till dig men du är ju inte online :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
SpineKracker -> eh, joi de e klart, missade det =) tackar för rättningen =) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| milhouse: missade jag nåt, gick din fjäder av eller vad var det som hände? | |
|
den hadde sattsej ( sjunkit ihop, kass kvalitet) inte gått av, IAF. så ja fattade det. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| ok, låter inte så förtroendegivande! | |
|
Ne, men servicen är inte att klaga på hos gerth, som du ser i tråden så skikades nya fjädrar åt Milhouse nästan direkt. har kört runt 600mil med hans väghållningskitt o inte haft några problem (om man bortser från viss körning i Trollhättan, farthindrenas stad) så jag är mycket nöjd med kittet, kan ju vara så att Milhouse bara fick ett måndags ex. mch Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| mina fram fjädrar ligger praktiskt taget som en ihoptryckt sporal i fjäderkoppen! så något är ju fel ;) | |
| hoppas att det inte gäller alla hans fjädrar å att du bara fick ett mådags ex som sagt! | |
| nej det får vi inte hoppas för jag varken byter fjädrar eller tråg på bilen en ggn till... | |
|
va det jobbigt att byta tråget? behövde du lyfta ur motorn? mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
ja det va inge skoj... jag sänkte ner det mästa underifrån och lyckades lirka ut tråget efter 3 timmars pill. saken är den att jag inte får något ojetryck nu :( så det blir antagligen till att riva ner skiten en ggn till så jag mistränker att ventilen han satt igen sig coh att oljan pumpas runt nere i tråget. så just nu är man mindre lycklig :( |
|
| OJ OJ taskig stavning nu på morgonen, men förhoppningsvis förstår du hur jag menar ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.