AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
731

Kommpressor på E36

Sa
179
Sackan
318d -09 (E91)
Kan man registrera en E36:a med kompressor???
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Nej.

// Mvh Andreas

Min 528i Touring
Länk
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
allt går bara man vill, är helt säker på de

Min M3:
Länk
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Adrian: Då föreslår jag att att du berättar hur man gör eftersom du besitter kunskaper som ingen annan gör.

// Mvh Andreas

Min 528i Touring
Länk
Al
119
Al*
325(320) -91 Turbo
när man kört runt ett år har man hunnit glömma hur jobbigt det var att meka dit den så då orkar man plocka bort den inför besiktning :) eller?!
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
nej jag vet inte, men inget är omöjligt, anntingen så får man väll först rega bilen som lastbil för att senare rega om den!
Eller så för man "köpa" besiktinings gubben!

Min M3:
Länk
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
man skulle ha jobbat som besiktningsgubbe.. och besiktat sin egen bil:-)... men det får man väl förstås inte

BMDoubleV

Min bil:
Länk
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
...jag skulle hellre jobba på skatteverket och granskat min egen deklaration! :o))

Om man skall gå lagligt till väga är det i princip omöjligt att få en BMW som har kompressortrimmats, att gå igenom en besiktning.

Men visst, inget är omöjligt: starta en bilfabrik á la Alpina och typa in dina egna bilmodeller....men det är nog inte så realistiskt. ;o)

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
cane
sök på forumet, har diskuterats förr. Vill minnas att summan av kardemumman var att nej, går ej att besiktiga med kompressorn inkopplad men det räcker med att remmen tas av (och jag antar att sprutet måste ställas ner) för att den ska gå igenom.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.