AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.664

Plåt och lackjobb i Stockholm

Ti
7
Tico
635Csi-81
Hej,

jag funderar på att ge min gamla 635:a (helt original) en ordentlig genomgång av plåten med en del rostlagning följt av en omlackering.

Finns det någon som kan ge seriösa förslag på firmor i Stockholmstrakten som skulle kunna göra ett bra jobb ?
Vad skulle man kunna tro att det skulle kosta ?

På 'Gebestams Bil & Plåt AB' i Sundbyberg fick jag prisförslaget 10.000 för byte av bakskärmar (det är där rosten finns..) och lackering av dessa, någon kommentar på det ?

Vore tacksam för initierade förslag.. det finns ju en hel del företag
i den här branschen som man nog helst inte lämnar sin ögonsten till..

10000 inkl skärmarna låter billigt tycker jag...De e ju bra me jobb o kapa bort den gamla skärmen o få dit en ny....

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
10 tusen låter väldigt billigt, bara jobbet att kapa bort skärmarna är som Dawwe säger en del jobb, sen kostar nya skärmar litegrann, samt lack på det!

MVH
Johan K
Visa användare
69
Christer B
525iA -89
Har inte någon vassare uppfattning om priset men ville bara tala om att Gebestam gjorde ett riktigt bra jobb på min 316 när en farligt kraftig lycktstolpe had ställt sej ivägen för några vintrar sedan.

Passa på nu innan halkan kommer för då kan du få vänta länge :-).

Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ?
Ti
7
Tico
635Csi-81
Näe, 10.000 kanske inte är så farligt med tanke på jobbet.

Tack för infon Christer !

Bilen åker in nu i veckan och det är ju skönt att veta att det är seriösa typer man lämnar ögonstenen till !

Lite fräsch plåt och lack sen blir det "sussa" i garage för vintern !

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.