|
|
|
|---|---|
|
Har haft ute min is nu i ca 3 månader i olika omgångar, knappt någon respons alls! Annonsen: Länk Är e36an helt död på beg marknaden eller vad är det som är fel? /Johan -Raka sexor låta bäst- | |
|
Testa att sänka priset och få budgivning kanske? /Simon |
|
|
Hej. Hade din varit en coupé så tror jag det hade gått lättare att sälja den. Sedan får man en 325 för samma pengar och jag tror många väljer den före din. Dock måste jag skriva att din bil var mkt fin och du måste hitta rätt köpare för att få den såld, dvs någon som vill ha en originalbil, handtvätt, accepterar italienimport... /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Tack för responsen och berömen (bumper)! De is, i likvärdigt skick, jag har tittat på har iofs varit coupéer men de har också överlag varit 10k dyrare. Dock vet man inte hur det slutliga priset blivit. Men det ligger nog mycket i vad bumper skriver om att hitta rätt köpare... Själv har jag inte så stor lust heller att sälja till någon spoling som placerar bilen i ett dike efter en vecka....har fortfarande lite känslor för den :-) /Johan -Raka sexor låta bäst- |
|
|
tryggve: Sålde min 318 (inte is dock) och utan ac för 47kkr förra sommaren. Fick en hel del respons och den såldes ganska smidigt. Responsen såg ut på förljande sätt efter 1 veckas annonsering i dagspress, Blocket och Autopower: Dagspress (1 dags annonsering): 5 svar Blocket (1 vecka): 5 svar Autopower (1 vecka): 1 svar Jag tror generellt att Autopower besökare gärna letar lite mer motorstarka fordon. Prova att sprida annonsen lite och ha lite is i magen skall det nog gå till slut. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| Tjenare! Bilen ser fin ut, och har inte gått så långt. Men jag köpte en svensksåld 318is -92 som har gått 14800 för 20 000 mindre än vad du begär. Visserligen är din 2 år nyare men min är coupé och svensksåld. Så enda chansen är att sänka priset eller hitta en kille som inte vet vad en sådan kostar. Tyvärr | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.