AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.066

Hur ofta byter du bil?

Sida 3 av 3
Min nuvarande bil har jag ägt i 18 månader när den nya kommer i augusti. Rekordet är 8 mån då bytte jag mellan 2 fabriksnya BMW:ar.
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
bjoerck: Du har mycket bilar för att vara 14 bast :)
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Har köpt en bil idag, Bmw 525-03.

Snart skall 320:an säljas.
inne på fjärdebilen och är 21, kk sedan 18 år, som sagt 4 bilar inom ramen 3 år varav en flopp dvs vobblo 740, tänker inte ensidigt vad gäller bilar, måste testa sig fram trivs bra med coupen än så länge fast saknar bmw:s kvickhet

___
Mvh
Patrik N.
kilroy
Brukar byta vart tredje år ungefär...så det börjar bli dags...Mvh kilroy
Är ganska nöjd med bilen jag äger nu även om det alltid hägrar snygga bilar överallt... tyvärr får man nästan säga för det blir dyrt.. har dock bestämt mig för att behålla denna några år nu...

Jag säger bara E46ci- 100% körglädje:)
Visa användare
36
ofors
518i -86 E28
523i -97 E39
Jag har haft 7 bilar på två år nu.

Låt mig berätta

Först hade ja en 320 e21 som jag renoverade ett halv år o körde med i 1månad, sen köpte ja en 525ia e34 som ja körde 5000mil med på 8 månader. sen sålde ja den o fick igen pengarna o köpte en ja håll i er nu en golf etta ahh en röd som ja efter några vecker bytte mot en 520is e28 som rasade mellan Växjö o Eskilstuna. så den blev skrot sen köpte ja en...ja jag vet en vit Opel omega och som vi alla vet så är de inte världens bästa bil men oxå den rasade mellan Växjö o Eskilstuna trafikförsäkrad o så vidare bärgning med hyr bil gick lös på nästan 11000:- de gjorde ja bra. sen Köpte ja en 320i Touring -01 som ja efter 3 månader bytte mot en 540ia e34 som ja åker med nu i dag o ja kommer nog aldrig o byta bort den.

En mer välbyggd bil finns nog inte o att man kan få den med v8 de är ju bara mer än bra, ett slit starkt monster med massa komfort o till ett rimligt pris.

Om jag någon gång ska byta bort den så blir de mot en 540ia e39.

/Fors
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.