|
|
|
|---|---|
|
ja har ett Litet problem me min 730i -89!!! bakom värme reglagen går en stam med kablar... och ur den går det ur 2 små stammar med ca 15 kablar i varje... och dom två är avklippta...... =( finns det någon vänlig själ som kan säga vad dom ska gå till?? lite av d ska gå till värme reglagen/ac o sånt!! men resten då??? och så e de några vid sidan av oxå... som är ihop tvinnade, är det till larmet eller nått sånt??? kan ju iof berätta att bilen går men ingen el funkar, typ lucka hissar c-lås mm. mm!! och sen undrar ja oxå hur man tar loss konsollerna runt där... då kanske man kan se lite mer var de ska gå hänn och om inte komma åt bättere!!! tackar på förhand... Tobbe! | |
|
Denna lilla bibel har hjälpt mig reda ut de flesta elfelen på min 735:a Länk Inte helt lätt att hitta i alla gånger men guld värd. //Magnus |
|
|
jo har sett den men inte orkat o läsa nått... de står ju lite anrda saker oxå som ja inte behöver veta.... men de e la samma me bmw:s elscheman som alla andras att det inte visar vart kablarna går utan bara hur dom e kopplade lite snabbt!!! =/ dom kunde la fan ha foto dokumenterat när dom byggde bilen så man kunde se vad som skulle va te vad....!!! |
|
|
Letar du lite i den lär du hitta allt du vill veta tror jag. Varje "kapitel" brukar inledas med en översiktsbild som sedan förklaras bit för bit. I slutet på dokumentet hittar du bilder på var prylarna sitter och listor på alla kontakter m.m. //Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.