AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
734

Hur år det möjligt?

svardska
Nu har jag inom ett års tid fått 3 dörrar kvaddade genom parkeringsskador!

Det första var en granne som tryckte in min förardörr! v fram till botten verkligen!

För ett par veckor så tryckte ett kommunistslyngel"antagligen" in min högerbakdörr till oigenskännlighet!

Igår var jag och handlade lite käk på kvällskvisten då ngn antagligen förståndshandigkappad tryckte min höger framdörr och framskärm ganska ordentligt!!!

Hur fan är det möjligt att man kan bli drabbad av dessa idioter hela tiden!???

Nu är det granatkastare och hagelbössa som gäller i fortsättningen!
Jag kommer fortsättningsvis att sikta på vitala könsdelar!!!!!
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Att stressa upp sig så som du gör är inte bra för hjärtat även om det är en helt naturlig reaktion!:DDD, Klart man vill göra slut på dom små hänsynslösa j-vlarna men för att slippa hemskheter av detta slag så är det bara att dubbelparkera alternativt ställa sig så långt borta att ingen annan bil får för sig att komma nära :)

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Visa användare
391
jacke
750 e32_89
Svardska!Finns det ovitala könsdelar???*he he*
By
163
Bylund
325iA -06
750iL -89
1502 -76
Du är inte ensam! jag har ett stort märke på ena dörren!!!! huuuuuuuur kan det kommit dit!!! troligtvis en pensionär!

vad säger försäkringsbolag om detta?

West Coast Räcers | Länk
på jakt efter 535-e34, bmw 2002
svardska
Grrrrrrrrr. vitala eller inte vitala könsdelar!!! Jag kommer att sikta lågt i fortsättningen....
po
1.178
powertoy
750iA-97 Individual step.TV/Nav.
528i -82
svardska, varför kom jag att tänka på filmen pulp fiction och repliker som: "step aside Butch", "I gonna get mid evil with your ass man" ;D
By
163
Bylund
325iA -06
750iL -89
1502 -76
"im gonna get medievel" säger han väll ändå ;)

West Coast Räcers | Länk
på jakt efter 535-e34, bmw 2002
po
1.178
powertoy
750iA-97 Individual step.TV/Nav.
528i -82
Helt rätt av dig Bylund! Det är ju medeltiden han syftar på "den gode Marcellus" och inget annat.
svardska
hmmm jag knäcker ihop snart! dessutom har jag bilen ute på annons och den verkar ju sjunka i pris för varje dag nu.

Jag får behålla henne och skaffa mig nåt slags retroförhållande till bilen.
Visst jag är ingen putsnisse och bryr mig inte så mkt om hur det ser ut! Jag lägger min energi på motor osv...hur det fungerar och så!
Men nu känner jag bara att det börjar bli för mycket skitande i min trädgård så att säga!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.