|
|
|
|---|---|
|
Spoilern satt på tidiga Alpina E12:or tex B6 2.8, baserade på karossen med tanklock mellan baklysena (ej samma som på B7 Turbo). Vars hittar man en sån, ny eller begad? /markus | |
|
Ny borde väl gå att få hos Alpina (www.alpina.de). Begagnade blir nog svårt att få tag på. Blir nog till att söka och har du tur så kanske du hittar. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
Vet du hur den ska se ut? Jag har nämligen en äldre Alpina-spoiler liggandes som ja fick med vid ett bilköp. Annars kanske ja hinner ta kort på den i helgen när ja är hemma och skicka till dig? Mvh Tobias |
|
|
Skicka gärna en bild! Tidigare har det funnits bilder på en grön B6:a på www.e12.de men just de sidorna fungerar inte för tillfället. Den tidiga spoilern är mycket rundare än de senare och saknar såvitt jag vet kylhål till bromsarna. mvh Markus |
|
|
Den som mer liknar en haklapp ? Den kan nog bli knivig att få tag på, de nyare finns att köpa direkt från Alpina eller via BMW Sverige. 4500 kr om jag inte minns fel. I annat fall kan du pröva med : Länk dom brukar ha det mesta för äldre bmw. ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Nu har jag tagit kort på spoilern i alla fall, hinner tyvärr inte lägga upp den förens till slutet på denna veckan. Hoppas det räcker för dig, eller har du fått tag på en spoiler? MVh Tobias |
|
|
stensth: Det blir bra det! Söker inte så överdrivet aktivt efter en spoiler utan kollar mest OM det finns att få tag på :) /markus |
|
|
Här kommer de kort jag tog på spoilern, tyvärr inte bästa pga belysningen i källaren.. Länk Vet inte om det är en sådan spoiler du är ute efter? |
|
| stensth: Du har mail! | |
|
markkus: Du har mail också... Dock kommer jag inte ihåg om jag fick med mitt nummer i mailet... Fick jag inte med det så maila tillbaka om det... Mvh Tobias |
|
|
Kolla om de har rätt spoiler här. Länk Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.