|
|
|
|---|---|
|
Hallo. Har köpt en 325i Cab av -91 års modell. Funkar det att byta fronten till nyare modell? Vad behövs för delar? Tacksam för tips. CT | |
|
Vadå nyare? Du menar till en e36 front? Typ en 95'a? hahahahaaaaaaaa! Nää, förlåt. Det kan nog aldrig bli bra. Mr C |
|
|
Tjena jag håller med, blir nog inget vidare mvh |
|
|
Risken blir nog överhängande att du riskerar hamna i detta gänget i fall du planerar en E36 front på en E30! Länk ;)) |
|
|
Känner en kille som pillade sit en M3 E36 kofångare på en E30Touring, det var ett jäkla jobb som det såg ut.... Bygga nya fästen,kapa kofångaren på mitten och smalna av den, förlänga kofångaren bakåt mot framhjulen, lägga igen nersänkningen i mitten på M3Kof.- så att det skulle passa mot e30:n, sedan när allt det var klart var det "BARA" att spackla så alla skarvar blev jämn och fin, sedan blev det till att kapa hål i frontplåten så att E36 dimljusen skulle gå fria i djupled och bygga nya insatser till blinkers. Slutresultatet blev faktiskt inte så tokigt kombinerat m 17" o sänk. Men det tog ett tag... så har du gott om tid så kan du nog få dit en du med. MVH L Ex:02-?,323-83,323-84,323/2,5,325t-89,325-91,530-77,528-84, |
|
|
Det var inte jag som gjorde det...även om jag oxå ägt en T, Förresten den kanske är tillsalu nu för bilen är såld o killen som köpte den vet ej om han ska ha kvar den.... _ den plogar rätt bra på vintervägar... Ex:02-?,323-83,323-84,323/2,5,325t-89,325-91,530-77,528-84, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.