AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.877

Rostfri baklucka E30 Touring!?

Da
94
David N
E91 325dA M-sport-12
Någon här som har en aning om var man kan få tag på en rostfri baklucka till en e30 touring.

Jag har letat länge i powerbörsen och även lagt in en köpes annons utan resultat!

mvh David
Ma
4
Mart
320i Touring -89
320 E21 projekt
Har du kollat på bildelsbasen?
Har haft samma problem själv. Dom verkar rosta bra hehe....
Slutade med att jag lämnade in den rostiga luckan på lagning.
Da
94
David N
E91 325dA M-sport-12
Mart: Nej jag har inte kollat bildesbasen! Tack för tipset! Ska kika där om dom har nåt intressant!

Voyce: Jaa dom verkar rosta duktigt! :) frångan är om min går att laga :/ den har svällt av rosten på ena sidan, så den är nästan dubbelt så tjock på vänsterkanten. sen rinner det lite rostvatten precis under rutan.

Mnh David
David N:Allt går! Dock gör jag inte det själv. Kan visa bilder på luckan före och efter lagning snart. Den är fortfarande på lagning nämligen så just nu går det inte.
Da
94
David N
E91 325dA M-sport-12
Jaa det vore ju enklast och troligtvis billigast om den går att fixa! Va förbi en lackfirma igår. dom sa att det inte va några problem att fixa. Det låter ju bra! Det vore perfekt om du vill fixa bilder när den är färdig! =)
Tog bort plasten som sitter vid regplåten igår! där under va det ju inte så fint heller :/

Mvh David
RI
146
RILLE BRUHN
325IM -88
325T -89
325IA -88
318IS -91
325 ETA
David: Häggs Bildemontering har bakluckor till e30 Touring.
Tel 0652-19015

ENDLESS BRAKES
KKR
Da
94
David N
E91 325dA M-sport-12
Rille: Lysande! Jag provar och ringer dom! Vart ligger dom nånstans?

mvh David
Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
Häggs bildem. ligger i Ilsbo en bit utanför hudiksvall

KKR
race.sugen.org -ditt lokala forum för Hälsingland
Kan tillägga att jag ger ca 600 med lagning och lack av luckan. Är inte så farligt faktiskt.
Bilder kommer nog inte upp förrän på tisdag...men det kommer iaf.
Da
94
David N
E91 325dA M-sport-12
Laban: Okey tack så mycket. Ska kolla om dom kan skicka en sån eller om man måste di och hämta.

Voyce: OJ! de där låter ju grymmt billigt! Var lämnar du in den nånstans? Hur pass mycket jobb är det på din lucka?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.