|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Förvisso bara en vecka innan Den Stora Knutstorpsträffen - men inte sviker vi för det, utan det bjuds alltså i vanlig ordning på Träff! Vi har kommit till att trivas riktigt bra på Jägersros förvisso okarismatiska parkering, och därför kommer träffarna även i fortsättningen hållas där. All info finns som vanligt på träffsidan: Länk där Du också anmäler dig! VÄLKOMNA! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk | |
|
SJÄLVFALLET dyker man upp! Det är ju en tradition... Håller tummarna för att Tryggvessons kommer ner med sin B6a, då ska jag inte glömma digitalkameran ;) Sen blir det James Grill, eller vad säger E38B12? :D --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Då missar jag denna träff också :( Jag åker till Malmö i morgon, men stannar bara ett par dagar. //Utvandrad malmöit |
|
|
Har vi vädret med oss så kommer jag och en polare.. Jag tycker vi borde köra vidare och käka en glass ngn stans vid havet. Det är ju trots allt sommar (?) Mvh, Christian |
|
|
Jag skall försöka dyka upp! Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
hmmm annars är gamla stället öppet igen... kommer nog med skuffen full av bmw memorabilia.. har ni chansen o skaffa lite godis för en bmw-b-g! |
|
|
Olof: Håll tummarna för vädret... blir det bra då kommer vi :) Tycker att Christians idé om att köra vidare och käka en glass ngn stans vid havet låter mycket trevligt. /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
| Varför helt enkelt inte träffas vid brofästet istället? Inte så långt ifrån Bo01 där man säkert kan hitta kiosk eller två... Jag lär vara på plats! | |
|
Liten runda avrundad med glass låter trevligt! Ska spåna på det! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Yes, jag får min glass ;) Mvh, Christian |
|
|
Klart man tittar förbi, tradition! Glassidén låter mycket trevlig. Olof Ovenholm, James Grill, de borde ha rabatterat pris för oss när vi har meeting ;) haha MVH, E38B12 |
|
|
Ni har väl inte åkt till jamesan i Staffanstorp??..oh my god ;) Mvh, Christian |
|
|
Staffanstorp...vad är det? Typ landet eller? :D Nej du Christian, det finns James på Jägersro Center också, vägg i vägg med BK. Undrar varför man alltid får köa 10 minuter för att handla på BK medan det aldrig är kö till JG....de måste jobba väldigt fort på JG...eller? :)))) Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
James Grill kanske har sina stora kundrusher mitt i veckan, vem vet? Det blir väl nästan bud på att byta ut Whopper Burgaren mot James läckerheter den 1/8 :D --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Har jag fått nya bilen så kommer jag nog :) /Johan |
|
|
Jag kommer! Troligen med min E21:a om det finns något kvar av den efter Sturup... Jag har ju en förmåga att tappa lite delar ibland... :) // Anders |
|
|
Fler måste va intresserade? Sista träffen med fina varma vädret (??????) !! Mvh, Christian |
|
|
Synd att man inte är hemma... =( MVH / Jacob |
|
|
Nu verkar det som om det ska regna imorrn. Jag kom på att jag inte kan. Det är ju Scandinavian Masters på Barsebäck GCC. Måste tyvärr se. Kommer fler träffar men masters är bara vart tredje år.. Mvh, Christian |
|
|
Kom igen nu sydsvenskar! En överraskningsgåva utlovas till alla som kommer på träffen ;-) Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Ja, ni skåningar (eller förvissa gärna andra också) som inte har bröllop eller liknande inplanerat får faktiskt lov att komma. Ju fler som dyker upp, desto trevligare! --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.