|
|
|
|---|---|
| rutorna åker ju ner en bit när du öppnar dörren och upp igen när du stänger.hur funkar detta när det blir is på rutorna? | |
|
vet inte hur det är på E46 men på E36 är det riktigt illa när det fyser på. Garage rekomenderas starkt om man ska köra sin coupe på vintern. MVH // Harris Bilder på Bilen: Länk |
|
| har aldrig haft nåt problem med rutorna på vintern | |
|
Jag tror det varierer lite från bil til bil. Jag har haft problem med ruten en eller två gångar på förersiden och lite oftare på höger sidan. Det är inte värre än att man måste trykke ruten litt opp och ned innan den lösnar. Under den förste delen av vinteren hadde jag inget problem alls, men på slutet av vinteren så uppstod detta fenomenet beroende på hur isen var. |
|
|
Min 325:a coupé som jag hade i vintras gick hyffsat. Garage är att rekommendera, plus att om den står ut på dan på jobbet t.ex. och det börjar snöa...använd INTE coupévärmare så det smälter snö och rinner ner för rutorna..då kommer du inte in. Annars går det fint. Men för säkerhets skull kan man ha ett kreditkort eller liknande med sig så att man kan stoppa ner det mellan list och ruta och släppa isen där om det skulle ha fastnat. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
| Ägt två st coupe. och tycker det funka ganska dåligt! | |
| Kan ju hende att E46:an inte är like ille. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.