AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
499

Det är inte alltid folk med stor motor som vinner :))

Dino
Hamnade bakom rödlyse på väg in till stan o bredvid kom det en Nissan 200 vet ej vilken variant det var , hur som helst så var han sugen på raca iallafall , så han började bränna vid skyftningen till grön redan då var jag före honom för han stog bara still o spinnde AMATÖR när han väl fick grep o kom ikapp så tog det inte mer än 30meter innan han hamnade nere i dyket :)) man kanske inte borde skratta åt det men såg kul ut TRO MIG speciellt efter att man hade sett hans min i rödlyse som var so stolt över sin NISSAN , så där ser man det lönar sig med en 316i :))))))

M-MotorSport
Ha Ha
Det är rätt, Ge dom bara
mvh
Nej, det kan inte vara lätt med en stark motor i det här vädret. Brodern har en T5, MED SOMMARDÄCK. Där går det allt sakta.

Kent H: Vad är det för Kawasaki du säljer?
Hej Glenn
Du kan se bild + info via länken.

Länk
mvh Kent
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Hade en 200 innan, och är inte förvånad att killen hamnade i diket. Motorn är helt klart pigg (0-100 på ca 7,5 sek), problemet är att övrig utrustning absolut inte lirar med motorn. Under de 14 månader jag hade min bytte jag växellåda efter totalhaveri, turbo och halva framvagnen. Hade den varit LIIITE rymligare hade jag öppnat kebabstånd! :-) Det mest intressanta var stolarna, svankstöden var i skumgummi, lika lätt intryckbara som en Ahlgrens bil, what a joke!!!
måste försvara nissan lite här.Att växellådan och framvagnen krånglade hör verkligen
till undantagen på 200. turbon däremot hade felkonstruerat oljerör men på de flesta
200 är det bytt samtidigt med turbon.
vill bara tillägga att tex jaska drog mängder med bmw i somras med sin
budget trimmade 200 bland annat m3or från typ 95.
jag gillar dock båda bilarna och letar efter en egen 318 /320
störst nackdelen med japanska bilar är ROST där finns det ingen som tar de
tyska som AUDI eller BMW de har mkt bra rostbeständighet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.