|
|
|
|---|---|
Micke72 |
Nån som vet om denna annonsör är seriös, eller redan har köpt fälgar och däck via annonsen ? Alla kommentarer mottages tacksamt Länk |
|
Annonsen ger en oseriös känsla tycker jag. Men det kanske är jättebra |
|
|
På vilket sätt känns annonsen oseriös, ETrettio? Har inte handlat eller varit i kontakt med de men annonsen i sig känns seriös tycker jag. Ska bli intressant om nån har erfarenheter av de... /Manray/ |
|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Micke72 |
Tack för svaren. /Micke |
Micke72 |
Jag slog till på ett par Momofälgar 17" Länk Ska bara fixa bakvagnsbussningarna innan jag monterar så jag slipper nöta ner ett par däck till :( /Micke |
|
Jag har de ///M3 kopiorna på min 323. (kanon:) ------ Länk Länk |
|
Svärd |
Står ju både mobil och fasttelefon nummer och vad firman heter så det är nog seriöst. Har sett värre exempel... Gratisannonser gör ju bara att priserna kan bli lägre så det är väl kanonbra. Om det nu är gratis för företag att annonsera här... Jämför med firmorna som har flashiga helsidor i Bilsport, den kostnaden läggs ju på delarna sedan. ///Martin |
|
Köpte 4 st. snygga "Viper"fälgar till Allroundbilen en MB, för ett par månader sedan. Dom är serösa, så jag kan verkligen rekommendera dom. ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Håller med Maria om att de är seriösa ring eller åk dit det kan löna sig. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
BMW kan ha en del att säga om M märket på fälgen, upphovsrätten ni vet :)) Molway fick ju plocka bort alla BMWmärken i sina annonser bland andra. Men fälgar och däck är betydligt billigare i tyskland än i sverige så det finns väl en del att tjäna på detta om man plockar hem stora mängder. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.