|
|
|
|---|---|
|
Hej. Nu har jag äntligen slagit till och köpt mig min första BMW idag vid 44 års ålder. Har alltid drömt om en sjua. Bilen är en 735 ial -89 17" sommar däck och 16" vinter däck. Den är svensk såld och har gått 19300 mil. AC ur funktion,Grå läderklädsel,dubbla larm. Går tyst och fint i motor och låda. Gav 34000:- för den. Hoppas att jag gjort en någolunda bra affär. Mvh Micke Västerås | |
|
Grattis! Synd bara att inte ac fungerar?Vet du felet? Vi får väll ha en liten intrern 7-serie träff i Västerås snart..=) Mvh Peter Västerås |
|
|
Grattis till en härlig bil.Är du nöjd med bilen och med priset så är det ju huvudsaken jag har ingen aning om prisbilden på tidiga 7or men vad får man i dag för 34tkr det är ju jätte billigt om man är nöjd.Lycka till med pärlan. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
Tack. Ska provtrycka A/C:n så får vi se om det är lönt att laga. Tråkigt med detta regnade. Jag vill ut och åka. Mvh Micke |
|
svardska |
GRATTIS OCH VÄLKOMMEN TILL LIVET""" |
|
Stort grattis till inköpet och välkommen till den ädla skaran ;) En sjua kan inte vara fel! --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Om AC:n är konverterad till R134a så borde det inte bli någon dyr affär... För att slippa möjliga framtida problem med automaten så gör ett totalbyte av automatoljan (ca. 7-9 liter), finns säkert verkstäder som kan sånt utan att skinna en. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.