|
|
|
|---|---|
|
Vilken säkring går till cig.uttaget. Börjar bli akut att kunna använda nån form av stolsvärme men uttaget är strömlöst. Tips på vanliga fel och om någon kan beskriva hur man får bort uttaget för felsökning vore jag tacksam. OO=00=OO | |
|
Är det inte sstandard med värme i stolarna på en 528 -96 ? |
|
|
Låter lite dumt att fråga men har Du kontrollerat säkringsboxen, om säkringen har brunnit syns det ganska tydligt. Är det ngt annat som inte fungerar , ja då kan det finnas ett sammanhang med att cigg.uttaget saknar spänning. Till Pcdoktorn, ja det är standard på svensksålda men det finns en hel del import och där kan stolvärme saknas. God fortsättning på Er Alla. NoFear <¤¤00¤¤> |
|
|
Visst har jag kollat säkringsboxen men jag begriper inte varför inte "Anzunder"(saknas två prickar där) inte finns med på säkringslistan. OO=00=OO |
|
|
Kolla bak i skuffen. Öppna vid batteriet, där sitter några säkringar. Har för mig att tändarsäkringen sitter där. FP |
|
|
Du har för Dig helt rätt!!! Jag hittade den själv när jag höll på där bak och rotade men tack ändå, det var precis det svaret jag ville ha!!! OO=00=OO |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.