|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Japp, behövs nog ett speciellt lim om det ska bli bra. Kompisen limmade sidolisterna, sen när han skulle ta bort dom för lackering så satt dom så hårt så de inte gick få bort dom + att lacken började spricka när han bände. |
|
|
>M3_LOVER, fruktansvärt tråkigt! ja ha larmat garage som tur är men när ja va på semester nu för 2 veckor sen blev jag av med speglarna... Den dagen ja kommer på dom.... OJOJOJ Man skulle byga som en stor råttfälla runt bilen i garaget... Så e d ju bara att prygla dem sen när man sovit ut=) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Det som kan vara en nackdel med att t.ex. limma listerna eller svetsa bultarna till fronten är att den låååågt stående varelsen (tjuven) blir jättefrustrerad på att du som ägare försöker skydda dina egna grejor och tackar dig med att t.ex. slå sönder dina rutor eller repa upp din pärla... | |
| ja de e sant har jag oxo tänkt på!!!:-( | |
|
Joo, har också tänkt på det. Ne, det blir inget lim för mig iaf...däremot måste jag fixa ett garage alltså...går ju fan inte att ha den ute bland folk(läs idioter). Börjar faktiskt också tröttna på färgen nu, den syns så jääävla väl...lite jobbigt, både för folk och polisen. En Estorilblå eller nåt vore fint..... Tråkigt när jag slängt ut så pass mycket pengar, men jag hatar att sälja nåt som är dåligt...tycker det är kul o känn att man han rustat upp en bil och gjort den i superskick. Hoppas bara jag får ha den i fred tills jag säljer den... MVH: Henrik ///M3 |
|
|
hört talas om folk som satt fast rakblad på lite olika ställen där bara obehöriga kan sätta fingrarna. avråder dock bestämt för att göra så..... Automat är bekvämt |
|
|
>styrman1, Typ vart då? Gäller bara o ta bort dem innan tvätt o bes. =/ /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
DanneR |
Intressant: De stal min ögolist på min gammle e36 325 en gång! men bara på en sida hehe, han/hon måste varit full! Ja menar behöver man en, kan man ju ta två på en gång istället-de var inte så snyggt med en ögonlist! Daniel |
DanneR |
+ De värsta av allt är när dom slangar bensin ja blir så j**** Förbannad specilet när ja hade fulltank!!!! och Låcket har dom givet viss brytigt sönder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daniel |
|
*Jäsp* jasså speglarna fick du behålla? Är den marknaden kanske mättad nu? ...ja man undrar vart mina tog vägen för 2 år sedan, och polaren speglar och hela front på hans gamla -96:a. Bara att lägga in i budgeten när man köper M3, tyvärr.... Och i 2 veckor fick man ha en vanlig 520 innan den repades....jaja.. /J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.