AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.597

Jaha, då var skadegörelsen ett faktum då!

Sida 2 av 3
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Jag tror jag vet vem/vilka som ligger bakom det hela...har också hört att de ska ta mina fälgar..vad fan ska man göra....vågar ju aldrig ställa bilen ute igen...finns inga garage heller.....satans jävla svin.....

MVH: Henrik

///M3
hmm, inte roligt dethär.
Hade jag haft kvar mitt gamla garage så hade du fått stå i den ett tag, men frågan är nu hur man ska få fast dom?
Fan illa sånt...har själv hört en hel del om folk som vill plocka delar från min bil...därför som jag aldrig vågar lämna den utan att ha koll på den. Nästa bil ska vara en sleeper. Samtidigt som det är kul att ha en sån här bil så blir det jobbigt i längden.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Stöldmärk fälgarna! Gravera in regnr synligt på fälgarna. Skaffa fälglås, även om det inte hjälper så blir det enklare mot försäkringsbolaget OM det nu skulle gå åt skogen!
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
KaLnAk: Sleeper hjälper inte eftersom det finns hjärnlösa idioter, farsan fick sin s80 vandaliserad för inte så längesen och det är verkligen en sleeeper/tråkig/normal bil.

Har man otur åker man dit, sen finns det folk med 19" utan fälglås som kan stå i flera år utan problem.
Hade för länge sedan en Jeep CJ7. Plåt och stora däck, utan finish eller finess för fem öre. Trots det besluta sig någon resolut för att promenera (läs: klättra) över hela bilen en natt med böjda suffletbågar som konsekvens.. Ibland räcker det inte ens att vara anonym..

Nokia har förresten en kamera som kan ställas in att aktiveras vid rörelser. Kameran skickar då en bild direkt till din mobil, och förhoppningsvis med trevliga bilder på herrar med domkraft eller nyclar i händerna..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
nyclar? nycklar..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Ja..det är riktigt svårt alltså...bilen står här nere nu, kollar ut type var 5 min eller nåt...Ne...jag har iaf fixat så den kan stå inne på helgerna tror jag...och där kommer dom INTE in iaf..

Fälglås har jag..behöver nog ha 20 olika bara...
Rieger vingen och speglarna lär väl vara nästa projekt för dom asen.....

///M3
Jadu, vad ska man göra?.
Jag kan bidra med att jag kan åka in där en sväng på nätterna när jag är påväg hem o se så det inte är några j"vlar där o skruvar på den , bor ju alldeles i närheten så?

Vad sa polisen om dethär, hur skulle dom gå tillväga?
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
T-gul. Jaa, det vore ju snällt...vet du vart den står då.
Jag brukar se dig ibland faktiskt..

Det är så jävla irriterande, Bmw har semster så jag kan inte laga den än heller, och igår hämtade jag och kompisen en fet M3:a till han..(han med en fet blå impreza) du har sett den säkert...

Men jag kan ju fan inte åka omkring så här...

///M3
Inga problem, bor bara några kvarter bort så det blir ju ingen omväg för mig direkt.
Vet vart den står, om du nu inte har flyttat den inom de närmsta dagarna.
Har sett den blåa imprezan, men aldrig sett föraren.
En ny M3-a i stan, finns ju inte mängder utav dom här precis :-)
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Okej..fint....okej, imprezan är/var fet som fan...vi var uppe i gävle härom dagen och lämnade den..sen tog vi med oss M3:an på vägen hem typ:)

Nja, inte i stan kanske...han bor i götene..det finns 4 i götene tror jag...haha..det e ganska många...

///M3
Jo, :-)
Tittade förbi parkeringen förut, men fanns ingen M3:a där...

Vi får väll hoppas att dom inte går på den igen.
Ma
5
Maresca
M5 E39 -99
Idioter!!!
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Jag har fixat garage över helgerna iaf..men jag ska ställa dit den ikväll...tyvärr...

///M3
Okej, men det är ju alltid nått.
Undra igentligen varför dom tog listerna?, borde ju vara någon med en E36. Får väll se om det kommer fram en ny E36 ägare med M-lister om ett tag....
Eller om dom bara tog dom för att jäv"as.
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Listerna är det bara att ta loss, rengöra sen smälla tillbaka dem med ett superlim, fronten ska man också limma. Man borde göra allt för att försvåra eventuell stöld tycker jag. Men det är förjävligt.
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
De va smart med,, limma listerna .... de va listigt :- )
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
fronten ska man svetsa på bultarna ju!!
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Limma listerna var ganska smart, men om man måste ta bort dom nån gång då..vid lackering eller nåt??

Det var riegerläppen + den lilla svarta som dom tog, inte hela fronten...ska till bmw nu och kolla vad dom säger..

Inatt var det lugnt iaf...men jag satt uppe till 05.00 och kollade ut var 5 min type:)

///M3
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.