|
|
|
|---|---|
|
Hej. Tänkte kolla vad ni säger om värdet på min bmw? Jag vet att e34:orna är ganska kalla på marknaden men ändå.... 520 i 89:a Bes & skatt t.o.m april Går bra,renoverad topp Taklucka 17 ac-schitzer med däck som ligger på 5mm Lite ytrost på dörrar,på insidan Ser helt ok ut Lite stylad 28500mil ingen direkt utr. Vad kan man få? Mvh | |
| Jag tror på 14-19000:- | |
|
oki....kan tillägga att när bilen är till salu (om 2 veckor ca)..så är det nya stötdämpare (gas) & sänkningssats på den oxå. Tänkte sätta ut den då för ca. 17-18 & se vad som händer..... |
|
|
15.000:- Skulle jag tippa. Det är den gamla M20 motorn till den modellen. Kamaxeln kan vara slut på den med tanke på den höga miltalen och M20 motorn. Jag vet många som har haft problem med dessa modeller när de börjar bli till åren. Även jag fick samma problem med min 520i-89 och den hade gått "bara" 22000mil då. Kolla bilen noga. ------ Länk Länk |
|
|
Grodan-----det är jag som har bilen...:) & kamaxel är bytt i samband med topprenoveringen.... |
|
|
OOF 4**;) Är det sant? ------ Länk Länk |
|
| ....:) vad är sant?....finns kvitto på nästan 7500kr.... | |
|
Men du, när jag hade bilen så hade jag TSW Hockenheim fälgar till den. Är den grå/svarta sportratten (Trophy) kvar? Det var jag som renoverade toppen, och köpte nya ventiler och kolvar. Men jag bytte aldrig kamaxeln! ------ Länk Länk |
|
| reg nr.??.... | |
|
Jag skrev ju det där ovan. (oof 415) Jag sålde den till en kille ifrån Sundsvall trakten. Jag berättade även att kammen var dålig men han kände nån på BMW som skulle hjälpa honom med det. Det var kanske 4 år sedan jag sålde den. Han fick den billigt pga kamaxeln. Jag sålde den för 27.000:- då! ------ Länk Länk |
|
|
Ahaa....jag trodde du mena oj-fan eller nåt innan......*ASG* Men kan säga att det INTE är din gamla bil.....:) mvh |
|
| den här bilen heter Mkj ***....eller om det va MJK ***..... | |
|
Vad synd, jag ville veta vem som äger den:( Den rullar ju fortfarande trots kass kamaxel:) ------ Länk Länk |
|
|
Bara slå en signal till bilregistret??. Blev orolig där ett tag.....:) |
|
|
För vad? Kamaxeln? hehe. Nä jag det räcker att jag vet den rullar fortfarande:) ------ Länk Länk |
|
|
Jag sålde min 520-89 24000mil, för ca 1.5 år sedan bra i lack och kamaxel, eltaklucka. Dålig i casterstag + div bussningar fick 15000:- för den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.