|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
En kompis jobbar med ett större fotoarbete och behöver justa fotomiljöer. Övergivna bilar i stockholmsområdet är intressant, någon som har några tips? Et finns en uppbränd Mercedes 220 i Hässelby, den är fotad och klar. Fler tips? | |
|
sånt ser man ju överallt, åk till dom lite sämre förorterna å sök er mot skumma ställen, eller mot skogsdungar, badstränder osv --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
| Ok, jag ska köra runt lite och försöka hjälpa honom. Jag hoppas på att finna intressanta bilar att plåta. | |
|
en Nissan från mitten på 80 talet på utfarten mellan Coop forum och Ok macken i Haninge, slaktad Automat är bekvämt |
|
|
Jag har åkt ett par gånger på vägen som går från Väster Haninge ner mot Södertälje typ. Kul väg att köra förövrigt! Men där inne på småvägarna står det massor av lik! Man kan skymta dem från stora vägen. Så var det iaf för ett par år sedan. |
|
|
En rasad E30 står vid Enskede Rackethall, hopppas det står kvar bara. /Manray/ |
|
|
Det finns en brunnen Merca skåpbil i början av Löttingelundsvägen ut mot Bergtorpsvägen i Gribbylund/Täby bara några meter längre in på vägen står en guldfärgad Ford Fiasko i diket med några trasiga rutor. Mvh Stephan |
|
|
Borde inte assistanskåren/bärgare eller liknande ha någon lista på bilar som skall forslas bort? Annars finns väl relativt många "fina" exemplar kvar på skrotupplag, som ännu inte förstörts? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
Paap Reeder |
... på Beckombergavägen - 150 m från Åkeshovsrondellen - står en gammal japs typ toya. Ett härligt fotoobjekt. Utan hjul och med en uteliggare som byggt koja bakom. MVH /// Paap R |
|
Tack för tipsen, fler mottages tacksamt. Om någon är intresserad kan jag lägga upp korten vi tar någonstans. Kör försiktigt alla BMW-älskare! |
|
|
Om man åker E4 norrut och sedan tar av E18 mot Norrtälje så stod det en gammal E12 där i en kurva, åtminstonde förra torsdagen. Om du förstår vad jag menar, inte lätt för en göteborgare att förklara stockholmstrafiken... |
|
|
Tror Nisse menar avfarten/påfarten Norrtäljevägen/Bergshamra. :) _________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
E12:an stod kvar i går utan skyltar men med polisband. Det står en frontsmälld Nissan Micra-88 på Ranhammarsvägen på höger sida i riktning mot Karlsbodavägen i Ulvsunda. Mvh Stephan |
|
|
*Totalt utbränd Audi GT coupé - Södertäljevägen mellan Tumba och tungelsta, står i vägkanten *Volvo 240 - Avfarten från RV73 mot Berga örlogsskolor. Står i vägkanten *Volvo 745 - E18 strax efter Täby, står bakom räcket. *Toyota (?) - Årstalänken, innanför betongsuggorna vid bygget *Merceders 190 - Infarten till Tullinge studentbostäder (F18) Hela Masmo bils försäljningsområde? |
|
|
En till, Finns en parkering i Rinkeby/Tensta. Ligger vid vägen som går från Sollentuna till Hjulsta-korset, där står det ALLTID nåt lik... |
|
|
Nya "lik" brukar det bli vid ågestavägens parkering vid Farsta Strand.. har ringt in några till polisen... inge kul... Fyf**n ! /Jake |
|
| Det brukar står en Volvo 850 (borde väl räknas som lik?:) på Beckombergavägen, ca 100 meter från Runstensplan som fått sig en rejäl kyss i sidan. | |
| E30:n som Manray refererar till var kvar igår ... | |
|
3st i tullinge en merca som står på skivorna längs huddingevägen, en bmw 730 som står på fälgarna vid kollonilotterna intill krykan å en saab nere i stendalsbadet som brunnit --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
730:in står på skivorna också skrev lite fel där --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
En Opel Corsa 88-92 står vid nynäsvägen strax efter häringe slott. Automat är bekvämt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.