AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
14.724

Vallåkraträffen! Någon? E36?

Sida 9 av 11
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

ATCO:Haha..driver bara med dig ju...klart jag kan lev. sådana direkt till dig, så pusta ut nu. Och visst ska det vara svart plast med Cristal look.

Återkommer så fort jag vet pris.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
glömde skriva i mailet att dom ska vara till en 320 coupe om du inte mins

Bilen:
Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Jimmyboy... ;)

----
Min Bimmer: Länk
bmwdr
ATCO: Suveränt.. :) ang mailet så åter kommer jag efter möte i veckan!

Tycker ALLA ska ha det som andvändarsignarturer så vi gör lite reklam så klubben syns...

M.V.H
Daniel Ragnarsson
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

m-b: Klart jag minns ;-)

/ Jimmy

Min ögonsten: Länk
bmwdr
Alla: Lite petig nu men stort C i Club ;) hehe

M.V.H
Daniel Ragnarsson
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
bmwdr: känns det bättre nu när jag har stort C ?;) väntar på bilderna och reportaget från träffen:D

Bilen:
Länk
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
haack: Visst serru, det är fina grejer det där! Annat än mitt Simons ;) Himla fin bil du hade, ställde du inte ut på söndagen?

Bilen: Länk

Ad
197
Adrian
M3 Coupé
Tror inte våran plasering på vallåkra var den bästa!! När man tittar runt på olika sidor som med bilder från vallåkra så ser man inga kort från club36 eller techracing som stod mitt i mot oss!!
Sen kan de ju vara att dom inget gillar e36,
men jag tror inte att fall är så, när man ser bilder som denna

Länk

men den hemskaste färgen jag vet den och volvos t-gul!!! jag hade inte kört en bil med den färgen för pengar!!! den är en skam för alla bmw!!!!

De är ju helt klart ett måste tills nästa gång att förhandlafram en bättre plats!
Med ett riktigt tält!!!

Min M3:
Länk
bmwdr
Det är så att dom delar in det i olika avdelningar.. OCh jag kom ganska så sen på fredagen och markera ut ytan... Jobbade till 16 igentligen men fick gå vid 14.00 för jag skulle dit.. Så tyvärr blev det ingen bättre plats..

Tältet.. hmm ja.. som sagt har inte klubben någon ekonomi ännu och kan inte köra in några saker.. detta tältet köpte jag för privata pengar, det gäller även all reklam som delades ut samt utställningskorten m.m... svårt i början...

M.V.H
Daniel Ragnarsson
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
bmwdr... låter kanon...

----
ha
734
haack
X3 30d -18

Thorssa: jo visst ställde ja ut på söndagen...men åkte rätt tidigt p.g.a vädret å tröttheten!

the sky is the limit!
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
bmwdr... Tycker det e rätt meningslöst faktiskt ;) Det är ju ingen utslagstävling eller nåågot sånt... Alla bara kör för skojs skull... Man tröttnar efter en timme... ;) men hoppas du får trevligt! ;)

----
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
haack: Jaha okej, kom rätt sent så det avr väl därför jag inte såg dig!

Tog en del bilder vid montern, om någon har möjlighet att lägga upp dem på en sida så kan jag maila dem eller om de kan läggas upp på hemsidan när den är klar.

Bilen: Länk

bmwdr
Längesen som det sas något nu.. :(

Jag är sugen på att köpa Rondell Y 17" till min 318i vad tycker ni om det?? Vill höra andra säga oxå...

MVH
Daniel Ragnarsson
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
Dom fälgarna är jävligt snygga men personligen tycker jag dom passar bättre på 5-serien än på 3-serien.

Bilen:
Länk
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
nja vet inte riktigt radius r6, gillar jag hårt eller köp m3 e46 fälgar dom är nice!!!

Eller du kanske vill ha ett par 19" breyton magic alltid till salu!!

Min M3:
Länk
Krickan4
Min fälgar är till salu

//Krickan
gl
25
gligge
m3 coupe´ - 93
mina radius r6 19" är till salu
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
vad är priset på radius:arna?? byte mot breyton??

Min M3:
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.