AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
14.725

Vallåkraträffen! Någon? E36?

Sida 8 av 11
bmwdr
Jimmyboy: Låter intressant med Gotland.. Får ta reedan på lite mer info om just det.. Ja detta året är det kanske inte så stor hitt.. Riktar mycket in oss på att få igång klubben till 100%.. men alla förslag är mycket varmt välkommna...

Haack: Jag somnade ganska så fort när jag kom hem oxå :) nästan så att jag somnade i bilen på väg hem :( usch inte roligt..

m-b: Kommer att lägga ut lite smakprov och lite info om utställningen redan nu dom närmsta dagarna.. Men när sidan går igång riktigt så kommer det vara en helt repotage med var och en bil för sig.. Kommer väl ihåg lapparna som ni skrev ihopa ;)

M.V.H
Daniel Ragnarsson
tack! för en trevlig dag.. hoppas det blir flera gånger..
jag hadde en lapp kvar:)

Adrian: alltid kul men race:P var lite sugen på att köra.. men vi får komma dit någon mer gång.. körde du nått el?
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
kimmen: nej jag körde bara en gång när jag kom typ för att komma till parkeringen!

Efter att har kört upp två par 19" och en växellåda dena sommaren så har jag lagt de på is tills nästa sommar!
De är inte roligt att köra med slitna däck de spinner bara!!

Men jag välkommnar alla verkligen att komma och köra/ställa ut i vbg de är race varje söndag och de blir bara bättre och bättre för varje gång!
3st m3, 2 evo 6, 2 supror, s2000 , tt plus massa mer tror att dom hade räknat till 80 bilar en gång inte fel alls!!

Min M3:
Länk
bmwdr
Låter kul..

Vi har en helt nygjord bana i Malmö.. Får vi inte glömma.. 201m med riktigt tidtagning (får det på papper).. Det är varje ons o sön.. Kunde bestämmt någon dag som vi stack dit ett helt gäng :)
Brukar vara sjukt mycket fok.. ligger på ca 2000 betalande.. Kostar 20:- att gå in och 60:- att köra..

M.V.H
Daniel Ragnarsson
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
bmwdr: kommer bli kul att så å läsa!

Finns det inga mer än Adrian som har bilder från träffen?

Bilen:
Länk
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
Men vi kör på en gata riktigt streetrace kostar inget, ingen tidtagning utan riktigt race med polisen som besökare alldelse för ofta!!! men de låter trevligt i malmö också även om jag föredrar riktigt streetrace

Min M3:
Länk
bmwdr
Adrian: Men det är ju olagligt... :)
Krickan4
Men det är det som är kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

//krickan
bmwdr
hehehe... sant.. men inte när det händer olyckor.. :( har sett 2st sånna i malmö när dom körde där.. Har varit med på streetrace hundratals gånger redan när det började på 90-talet...

M.V.H
Daniel Ragnarsson
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
haack: Visst är det du som hade den svarta caben på Scandic Helsingborg Nord? Stod och pratade med dig isåfall om bakljus, avgassystem och så vidare!

Bilen: Länk
gl
25
gligge
m3 coupe´ - 93
Tjenna!

Jag får ta och passa på och tacka för en trevlig dag på vallåkra.

Sen så var det ju inte helt fel med en liten av slutning me blackrace inan vi fortsätte hem över.......

Hoppas det blir mer träffar. Då ska jag ha med mig bilen...
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
ATCO: Har du några närbilder på dina angel eyes? så man ser hur dom sitter?

Någon annan som kanske har närbilder på Angel Eyes?

Bilen:
Länk
ha
734
haack
X3 30d -18

Thorssa: japp det va ja de! hade inte an aning om att mitt avgassystem va så eftertraktat! ;)

the sky is the limit!
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
m-b... jag ska fixa ett par... ska ändå ta nya bilder på bilen med läppen o allt o skika in här på galleriet... men om du är orolig för hur dom sitter så sitter dom kanon... jag e helnöjd... kan väl säga då att passformen är 99% ;) inte en % mindre ;) med andra ord inget som syns...

Jimmyboy: Oacceptabelt i allra högsta grad ;)

----
Min Bimmer: Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

m-b: Jag har närbild på ATCO:s Angel Eyes, taget på utställningen i Vallåkra.

Mailar denna till dig så fort jag är vid min hemmadator.

ATCO: Att man ska behöva fixa allt till dig... ;-). Men som sagt lev. av Cristal lyse kommer nog att dröja...hehehe.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
ATCO: Tack. skulle vara kul att se lite hur dom sitter m.m. kollar på sänkningsats nu. så ja tänkte göra ett par själv än så länge :s men dina klarglaslycktor var jävligt fina

Bilen:
Länk
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
jimmyboy: tack. hja kollar runt lite på sänkningsats, syslar ni med det oxå?

Bilen:
Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

m-b: Visst gör vi det. Vad hade du tänkt dig? Fjädrar el. fjädrar och dämpare? Och hur mycket vill du sänka, 30-40 fram och 15 bak?

Maila mig...

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Jimmyboy... Allvar? tradigt ju... tänk på att sido-blinkersen ska vara svart plast o inte krom eller nåt sånt o så vit crystal så klart (eller vilken färg det e vit-grå?)

m-b... verkar som om jimmy redan hade bild... men jag ska med ta några... tänkte iofs tvätta bilen först men det skadar ju inte att fotta innan med...

bmwdr... kolla min sign... ;)

----
Min Bimmer: Länk
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
jimmyboy: vad bra! jag mailar dig

ATCO: ja det gör han får vi hoppas. men flera bilder skadar ju inte.!!!

Bilen:
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.