AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
14.727

Vallåkraträffen! Någon? E36?

Sida 7 av 11
ha
734
haack
X3 30d -18

bmwdr: de e rätt lugnt...hoppas bara folket begriper att de e lappen som är felstavad..så dom inte tror att ja råkat stava fel på min regskylt! ;)
hehe...

the sky is the limit!
bmwdr
Adrian: Fan vad kul att du fick ihopa den! :)
Nu börjar jag med mitt puttsande. :) är lite orolig bara med fonten (läppen) att jag inte får ihopa den.. :( annars får det vara som det är med sprickan.. Syns inte jätte jätte mcyket men syns ju ändå.. :(

Nåon firvillig som vill ha informationpapper på rutan på bilen om klubben.. Det är så att jag har inte lyckats få upp något bord till träffen.. Lite svårt att få in ett sånt utan stor bil :) Tänkte att vi skulle ha lite info om klubben på våra bilar.. Någon som har emot det?

M.V.H
Daniel Ragnarsson
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
nej då lite info har ju ingen dött av men ja vill inte ha en stor bunt papper på rutan..;)

Vissa kallar det lyx, andra kallar det BMW orginal
Bilen:
Länk
Visa användare
318
Robert Sahlin
320i Coupe -95
Ferrita sportsystem
Hoppas utställningen rullar på fint idag!
Tråkigt att jag inte hade möjlighet att komma men det kommer säkerligen att bli många bra träffar här framöver för oss!
Håller ställningen på hemmaplan och skriver lite juridiska dokument och dylikt till klubbsidan istället.
Hör av er om hur ni tyckte det gick :)

mvh
Robert Sahlin
bmwdr
Vill tacka alla för en mycket trevlig och lyckad dag.. Synd att det inte var lite bättre väder men det regnade inte sån tur var..:)

Alla kom som hade lovat.. Alla bilarna i bästa skick :) Hoppas på detta gänget fler gånger då alla var mycket hjälpsamma och trevliga!

Någon som vet om det blev något pris till någon i klubben?

M.V.H
Daniel Ragnarsson
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
Jag tyckte också de var trevligt, fast tältet?????????
hmmm tält och tält

lagt upp lite bilder på adressen under, dom kommer att liga uppe ett tag titta gärna

Länk

Vad tyckte grabbarna från sune, om streetracet i varberg??

Min M3:
Länk
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Må speakern stanna hemma nästa år. förstör ju allt.
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Jag vill också tacka för en lyckad dag! Hade sjukt kul... Folk frågar: Vad gjorde ni då... vad svarar man på det? Ingenting säger jag... det e ju sant ;) Kul som f-n hade jag i alla fall...

Blir till att skaffa följande OMGÅENDE i alla fall:
Crystal Dimljus (För att matcha mina Crystal Angel-eyes)
Crystal Sido-Blinkers (För att matcha Fronten)
Crystal Baklyktor (Ja ni fattar)

Nästa år:
GT-vinge
Takvinge
Sport-system

Sen e jag nog klar utvändigt...

Tackar återigen! Hoppas det blir fler träffar precis som Danne säger. Grymt trevligt folk!

----
Min Bimmer: Länk
Visa användare
49
M3PutteGT
Volvo V70R
M5 -05
Hallå gubbar!!

Är lite avis typ jävligt mycket..Hoppas på bilder, sitter just nu och går igenom Adrian´s bilder..Fan ville ju inte missa Vallåkra men jag får väll satsa på att åka dit nästa år, Har ju varit där i 6 år i rad så det känns x-tra tungt att sitta hemma när ni har det såå kul:)
Var det någon som var inne i min hometown (Helsingborg) på lördags kvällen?? Är ju alltid en massa bilar och en massa reklambilar med tyvärr..:)

Nä nu laddar man upp för nästa år!!

Ingen kommer ihåg en fegis!!

M3PutteGT #283
Visa användare
401
seastream
118d -08
Ja det var en ok dag, tur att det inte regnade, det hängde ju i luften!
Har nyss kommit hem efter 70mil, bara att tvätta bil i morn!:)

Seastreams Garage -no compromises
bmwdr
Mycket trevligt att alla tyckte om det! Ska bli fler träffar lovar!

Ja tältet var ju inget tält direkt.. Men vad ska man göra när klubben har 0:-?! :(

Vet inte om ni läste reklamen om streetracing på Vallåkra? Har för mig att det är är i helgen.. Men mnan ska kanske vila sig lite oxå..

Som sagt innan så kommer alla bilar som strällde ut vara med på den riktiga sidan med info från Vallåkra 2004...

Hoppas oxå på att ni kan värva så många medlemmar som möjligt Pratat med många uppe på Vallåkra och många är possetiva till klubben...

Ni som hade reklam lappar på era bilar?! HUr många hade ni kvar? Jag menar informations lapparna? Jag hade en kvar på min.. Såg att dom flesta hade typ max 2-3st kvar? Hade med mig 100st.. :)

Usch vad trött man är nu.. Somnade direkt när jag kom hem.. Tar på karfterna att gå så en hel dag..

M.V.H
Daniel Ragnarsson
Pe
86
Petra
Bmw 328 Coupe
Hejsan alla..

Tackar med för en lyckad dag :-)

Streetracingen på vallåkra är inte från om 2 veckor..
Den 28/8 är det..
Mer info om detta kan ni läsa på

Länk

Jag hade bara en lapp kvar på min bil ang e36 klubben :-)

Petra
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
Jag har missat att de var en tjej som ställde ut en bmw två meter i från mig coolt!!

De är nog ändå de sexigaste jag vet tjejer som gillar riktigt bilar!!
Vi ses den 28/8

Min M3:
Länk
Visa användare
401
seastream
118d -08
Jag hade en!! lapp kvar på bilen, klubben verkar vara intressant!

Seastreams Garage -no compromises
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Jag har 6 lappar just nu... men det är bara för att när jag skulle åka så samlade jag på mig ett par... Det står nämligen 4st e36 på min gård här nere så de ska få vars en...

Men att lapparna gick åt och att intresset var stort, det är helt klart!

----
Min Bimmer: Länk
bmwdr
Oki... :) Ser bra ut det här.. Sätt gärna in en länk under era andvändarsignaturer, bra reklam.. ;)

M.V.H
Daniel Ragnarsson
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Instämmer i skaran... Träffen och utställning va grymt kul. Trevligt folk och fina E36:or...kan det bli bättre?

ATCO: Håller på att kolla lite priser till dig "as we speek" så att säga. Men jag kan ju ta kort på min bil när jag monterat Cristal look till helgen...hehehehe. Sen tror jag att fortsatta lev. kan vara dryga...typ runt året :-)...hehe, men det är väl ingen panik?!

bmwdr: Hittade inte dig igår innan vi stack, va du vid prisutdelningen? Hade oxå bara en lapp kvar på min bil. Delade ut många och bla. till en kille som hade en E36 och drev en nystartad bana på Gotland. Han ville mer än gärna se att vi tog och anordnade en träff på Gotland och att man sen om man ville kunde få testa banan. Får väl ifs. bli nästa år isf.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Krickan4
Så nu har man vaknat efter helgen,man hade vait uppe 31tim när man gick och lasig igår!

Det var nära att man ställde ut med 840/850 men det blev ju rätt till slut!
Jag hade en lapp kvar!

//krickan
ha
734
haack
X3 30d -18

jo de va en trevlig tillställning...trist på vädret...
somnade i bilen å när ja vaknade hade inspirationen försvunnit så vi begav oss hemåt! ;)
hoppas de blir flera utställningar!!!

/crille

the sky is the limit!
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
Ja det var en rolig träff. och mycke trevligt folk. hade 2 lappar kvar tror jag. en i bagaget å en som satt på framrutan. synd att inte vädret var bättre. blåste ju lite mycket! Så nu kan man ju bara vänta på att klubbsidan drar igång och på flera träffar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.