|
Sida 6 av 11
|
|
|---|---|
|
tar man med en ny tvättad bil och en 25liter dunke med vatten och lite svamp så klara man sig ju, man behöver ju inte ligga i 180km/h ner och döda flyggor de kan ju göra när man ska hem!!! Min M3: Länk |
|
|
m-b: Tvättservice heter det stället som Jimmyboy kallar wash and go, detta ställe ligger på ett område kallat Gåsebäck. Annars har du ju alltid GDS på Preem Stattena. MVH / Jacob |
|
bmwdr |
Vi sammlas inne vid montern! Säg till att ni ska ställa ut i montern! Alla som ställer ut kommer att få utställningskort av mig speciellt så folk ser var ni kommer från, var meningen att alla skulle få det innan ingång men det blir lite svårt... Gå in på hemsidan för all information om utställnigen! Ni har inte glömt att göra en intresseanmälan till klubben nu väl?? M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
jimmyboy å jacob_M3 ja jag åker ner under natten så att åka via HBG blir en omväg... vet ni inget ställe i bjuv eller ekeby? ligger ju åt mitt håll... vill inte köra in billen bland massa orstar å skit... vill ju tvätta med svamp! får man bara tag i vatten någon stanns så e det ju lungt! BMWDR: ok då syns vi där. kommer bli jävligt kul förhoppningsvis! Vissa kallar det lyx, andra kallar det BMW orginal Bilen: Länk |
|
|
m-b: Under natten kommer det att finnas riktigt mycket bilar nere i stan så vad förlorar du på att ta en sväng inom Helsingborg? På de ställen jag rekommenderade ovan sker endast tvättning förhand. MVH / Jacob |
|
|
jacob_M3 skulle ju gärna ta en sväng förbi HBG men jag måste åka från mjölby mellan 01:00 ocu 02:00 å vi har bara en förare i min bil så ja vill vara vaken ett tag iaf;) Vissa kallar det lyx, andra kallar det BMW orginal Bilen: Länk |
|
|
Jacob_M3: Nja, det va inte den tvättstationen på Gåsebäck som jag tänkte på utan den som ligger ut mot Sängjätten, alltså om du kör från stan och ut mot 111:an så ligger denna på vänster sidan. Upplever denna station mycket fräshare än den på gåsebäck. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
GDS Hallen på Gåsebäcken vill jag inte rekomendera efter mörkrets infall!! Har vid ett par tillfälle nästan blivit av med bilen när jag tvättat där på kvällarna!! (Simmar fula fiskar där på kvällarna) Men med ett bollträ i bagaget så funkar det =) Mvh BJÖRN |
|
bmwdr |
Alla måste hålla tummarna nu för Adrian då han har fixat en nu växellåda :) hoppas han får ihopa den.. Lite dum dag kanske :S Fredagen den 13:e... Jag gör så att jag tvättar min bil hemma och vaxar sen kör jag försiktigt upp till Vallåkra... Min färg är så jobbig, blir vatten fläckar för ingeting.. Tvättade förra året uppe på Vallåkra och lät den själv torka... :S Pinsamt.. helt fläckig.. så det vill jag inte vara med om.. Men den är ju nylckad nu :P Hmm vet inte om jag hinner laga GT läppen.. syns ju på nära håll att den är sprucken.. Men men... M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
Japp fråga är om man ska vänta och lägga i lådan i morgon lördag eller om man ska köra i dag fredag den13!!!!!!????? tror ändå att vi gör de i kväll så får de bli att putsa i morgon ska sätta på den nya GT-läppen också!!! Min M3: Länk |
|
|
Tack Daniel! Japp fråga är om man ska vänta och lägga i lådan i morgon lördag eller om man ska köra i dag fredag den13!!!!!!????? tror ändå att vi gör de i kväll så får de bli att putsa i morgon ska sätta på den nya GT-läppen också!!! Min M3: Länk |
|
|
Har ni tänkt på att väldigt många av de bilar som ska ställa i vår monter kör med Gt-läpp. De jag vet i nuläget är då följande: Adrian ( lycka till förresten) ATCO bmwdr Jimmyboy Är det fler? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Är det någon i våran monter förutom jag som inte har M3 front? Vissa kallar det lyx, andra kallar det BMW orginal Bilen: Länk |
|
bmwdr |
Ja.. Men inte jag.. Jesper har som ska ställa ut i sin oranga 325 cab.. Jag har M3 med GT läpp.. M.V.H Daniel Ragnarsson |
Krickan4 |
På grund av dålig uppslutning så skiter vi i grillningen! Vi ses på Vallåkra //Krickan |
|
bmwdr: hoppas du stavat mitt namn rätt på lappen..för i listan på utställare står ja som haak...;) the sky is the limit! |
|
|
fan. trodde ja skulle få min ottodämpare idag. men firman som skulle fixa den hade inte fått leverans:( förslag på vart man kan köpa ottodämpare i närheten av tranås, linköping, norrköping? vill gärna ha den till vallåkra ju... Vissa kallar det lyx, andra kallar det BMW orginal Bilen: Länk |
|
bmwdr |
Ajaj.. :( stavat fel på kortet då.. Står Haak.. Hmmm.. går ju inte att ändra nu :( gör det mycket att det står fel?! Kan försöka fixa ett nytt efter om du vill det... Kom precis hem från Vallåkra.. Markerat ut området nu.. Får en yta på ca 20*15meter så ca 300kvm.. ;) Monter står nästan längst upp på träffen och längst in typ.. Går inte att missa.. Är skyltar runt avspärrningen Hoppas alla kommer nu och att det blir en fin poch trevlig dag! Om det är några frågot så är det bara att ringa.. Nummret står på hemsidan! Så nu är det bara att puttsa puttsa puttsa... :) M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
växellådan är i tro de eller ej, och gt-läppen på plats och scandic hotel bokat så jag kommer!!! Så nu är de bara några timmars sömn och att hänga ditt fronten och stortvätta!!! DETTA KOMMER ATT BLI ROLIGT!! Min M3: Länk |
|
|
Adrian: fan vad trevligt att det löste sig till slut! ska bli kul att se dina fälgar i värkligheten. Jag ska byta ljuddämpare i morgon sen e det bara att åka ner till montern:D Vissa kallar det lyx, andra kallar det BMW orginal Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.