|
Sida 5 av 11
|
|
|---|---|
|
Jimmyboy: detta är inget roligt, inte när jag har köpt en gt-läpp och lackat om lister och front bakspoiler och bakspeglar för att de inte skulle vara några stenskott på bilen inför vallåkra!! Men jag tror ni andra klarar er bra utan mig i tältet, tycker att de jag har sett många gryma bilar i tråden!! Min M3: Länk |
|
bmwdr |
Tjena Adrian igen! Jag har gjort allt för att hitta en låda till dig utan resultat :( Gå in på Länk och sök efter det du söker.. Kanske hinner.. Om det är så att du får ihopa den så hoppas vi på att se dig! "Tälten" som vi kommer att ha är 3*3 meter och kommer omringas av många fina E36:or, inne i tältet kommer det vara information till medlemmar och till intresserade! Även utställarne kan vara i "tältet" och hjälpa till och berätta för folk om sin bil då det är många som är nyfikna på utställningen! Jag hade oxå oturen med mig att köra i sönder min GT läpp i Sön kväll :( håller på för fullt att laga den nu, (är av kolfiber).. Har en vinge som jag är väldigt kluven på att sätta på innan Vallåkra?!.... Är en Rieger vinge (den höga) och helt nylackad med special lack till min cabbe.. (mellanslipad m.m.) Tycker det ser bra ut men samtidigt skummt när fönster och cabbe är nere.. Ser bra ut bakifrån.. Men det ska väl vara så brutalt som möjligt.. hehe.. Tänkte kanske att ha den bara vilande på bagage luckan på Vallåkra tills jag har bestämmt mig om jag ska borra hål och fästa den.. Bara ingen känner på vingen för då trillar den.. hehe.. M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
bmwdr: jag har titta på bildelsbasen och de finns en låda från en 93:a som har gått 9tusen mil, bara 2mil från mi, men de enda dom lämnar är tre månaders garanti dom har inte en anning om hur den ser ut! dom har alldrig delat den. och dom vill ha 6200:- för den känns lite tråkigt att läga ut 6200:- och så nästa sommare rasar den ingen när man är ute och racear!!! Min M3: Länk |
|
|
ja som beställde ny slutburk idag. hoppas på att få hem den till fredag. men det e ju en vesentlig grej om man jämför med adrians låda. Fan vad synd om vi inte får se din bil... Vad tycks om denna burken? Länk det var en liknande modell jag beställde Vissa kallar det lyx, andra kallar det BMW orginal Bilen: Länk |
|
bmwdr |
m-b: den slutburken är feeeet :P Ska du oxå ställa ut i våran monter? Har inte koll på alla.. :) M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
Jimmyboy... Kommer precis från verkstaden nu... As-grymt blev det... Passformen är väl som vanligt inte 100 men nu sitter den där i alla fall... Vi fick såga av lite på insidan av läppen för att få dit den... hehe... hur som helst... Har redan dragit i den på ett ställe... ;) (Blev bara ett ytterst litet ljud så det hände ingenting, körde utan stereon på) Markfrigången är äl typ 2-3cm känns det som ;) Hehe, nä den ligger kanske på 10-11 just nu... lååååågt... Jag tippar på att den håller i ca 6-7 veckor... Måste vara försiktig... Ser fram emot Söndag! Ha det najs! ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
bmwdr: ja gillar den oxå... ja jag ska ställa ut med er på söndag.. jag e nr 8:) Vissa kallar det lyx, andra kallar det BMW orginal Bilen: Länk |
|
Krickan4 |
Ska vi ta en grillning hos mig på lördag eftermiddag innan kvällens äventyr?! //Krickan |
|
ATCO: Skönt att höra att den är på plats, men det där med passformen oror mig. Har hört det från en annan kille som jag lev. en läpp till och jag har fått det förklarat för mig att det beror på att Rieger har bytt fabrik som gjuter deras spoilrar. Passformen på läpparna jag haft monterat på min fd 325:a har varit 100%-ig. Men du får låta bilen stå nu till träffen så att du inte kör sönder den innan. 10-11cm låter ju oki, men visst upplevs det som 2-3cm. "Bäst före datumet" på dessa läppar är ofta väldigt kort :-) Men nu vet du ju var det finns fler att få tag på... hehe. Ringer dig idag el. im. Krickan: Grillning låter bra. Och precis som du säger så får det bli på eftermiddagen/kvällen. Jag kör ifs. till Småland imorgon /(fredag) och fixa med det sista inför utställningen men tror att jag är tillbaka i stan runt 15:00 på lördagen. Har du nått mobilnr. man kan nå dig på? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
m-b... va fan ska jag stå bredvid dig? ;) har nr 7... snygg front! A-ja, folk får väl uppskatta mina m-speglar eller nåt ;)... ses på söndag! ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
Förresten.. någon som ska köra från Malmö-hållet??? Vi skulle kunna köra i samlad flock... Förslag till uppsamlingsplats, Statoil vid McDonalds Midhem.. nån som är sugen? tid 0510 ok eller??? ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
ATCO: Jag tänkte att du och jag mfl. skulle ses vid tvättningen i Vallåkra runt 05:00 på söndag...men som sagt jag ringer dig idag el. im. Kommer du inte upp på grillningpå lördag? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Jimmyboy... vad tror du att jag är gjord av metall eller? =) Då måste jag jag köra från Malmö 04.20 och altså gå upp mellan 03.00 och 03.30... ??? =) tror du på det eller? =) japp vi hörs sen! Grillning... kanske... ---- Min Bimmer: Länk |
|
Krickan4 |
Ni som är sugna på att grilla kan ju ringa mig på 070-9901112! Det hade varit kul och träffas innan man ska ställa ut? //krickan |
bmwdr |
Tjena alla igen!! Jag hade ju som sagt oturan att köra sönder min läpp i Sön.. :( men gör allt för att hinna laga den.. Jag kommer ju från Lund lite utanför så jag får väl köra vid 05.15 typ.. Men Statoil i Lund (fd. Mango) Vi är 3st bilar som ska samköra.. Jag hinner tyvärr inte med grillningen har en hel del att göra innan utställningen.. Mycket som fortfarande ska göras.. M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
Hur är det med tvättnign i vallåkra? ska man ha tvättat bilen innan 06:00? och vart isf? måste åka 40 mil så bilen hiner nog bli lite skitig... finns det något bra tvättställe? och vart ska vi som ställer ut i clubE36 samlas? inne på området eller? Vissa kallar det lyx, andra kallar det BMW orginal Bilen: Länk |
|
|
m-b... tackar... jo jag e rätt nöjd med den... jag undrar lite om tvättningen med, har planer på att tvätta den lördag morgon här hemma o sen inte köra med den förrän jag ska till vallåkra... Jimmyboy är lite insatt i det där med tvättningen verkar det som... Jimmy, vad säger du, hur blir det? ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
ATCO mfl.: Jag har varit i kontakt med Vallåkra brandmän och dom kommer att hålla vatten tillgänligt för dom som vill tvätta från kl.04:00 vid brandstationen. Sen skulle AutoSmart hålla med shampoo och vax mm till dom som vill nyttja den möjligheten. Ttättningen kostar 30kr, och om shampoo och dyligt kostar extra vet jag inte. Så vad säger du Richard... ses vi där vid 05:00-05:30. Köerna sägs vara långa redan vid 04:00. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
träligt för mig som har 40 mil att åka. finns det inga flera ställen att tvätta bilen på då? har inte lust att stå i långa köer å man vill ju hinna till 06:00..???? Vissa kallar det lyx, andra kallar det BMW orginal Bilen: Länk |
|
|
m-b: Visst kan du tvätta i tex. Helsingborg där jag brukar tvätta. Är en sk. Wash and go... öppet dygnet runt. Kan se om jag hittar nån form av karta så du hittar dit. Kör du direkt ner under natten eller? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.