|
Sida 4 av 11
|
|
|---|---|
|
ja fy fan vad kul det ska bli. Händer det något kvällen innan? jag bor 40 mil bort så antingen åker jag på natten eller så kanske man skulle komma dan innan.. mvh marcus |
|
|
m-b: Du måste komma ner kvällen innan Vallåkraträffen!! Det är fult ös i Hbg centrum med MASSOR av bilar! Mest Volvo iof men man finner massor av annat oxå. Ni kan vinka när ni kör förbi mig.......Kommer o sitta utanför rådhuset i en solstol och bärsa =) Det är därför jag inte kan ställa ut på träffen =) Mvh BJÖRN |
|
|
Precis som 1BJÖRN skriver, det är riktigt mycket bilar nere i stan kvällen innan Vallåkra. Ett Blackrace kommer också att äga rum samma helg. Så att åka ner dagen innan är inget man förlorar på :) MVH / Jacob |
|
|
Jacob_M3: Bor du på forumet eller??? =) Ska du sitta med och bärsa eller ut o glänsa? Mvh BJÖRN |
|
|
1BJÖRN: Nej, jag bor inte på forumet, men att läsa och skriva lite när man får tillfälle är trevligt. Bara för att du legat och slappat i poolen varje dag ;) Klart att vi ska sitta bredvid varandra och bli mer och mer alkoliserade. Den nya solstolen är inhandlad! Ses snart, kanske redan ikväll vid muren? MVH / Jacob |
|
|
Jacob_M3: Slappa o slappa i poolen?!? Jag har jobbat lite idag oxå =) Gott snack!! Har du köpt stol med eller utan bärs hållare??? =) Ett tips är att ta med hörsel skydd så slipper du höra Fritzon när han sitter o nöffar åt polisen =D....... Ska bara fixa lite på jobbet så kommer jag ner en sväng på muren.......Ringer! Mvh BJÖRN |
|
|
1BJÖRN: Med bärshållare, hallå? Vad trodde du!? Fritzon, haha, ska bli kul att se iaf! :) Hör av dig när du kör från jobb, kommer du inte fram på mobilen så ring hem, Vodafone-nätet är nere =( MVH / Jacob |
|
|
Jacob_M3: Köp denna här till Vallåkra!! Så kan vi sitta o bärsa o kränga korv samtidigt!! =) Länk Mvh BJÖRN |
|
|
Jacob_M3: Köp denna här till Vallåkra!! Så kan vi sitta o bärsa o kränga korv samtidigt!! =) Länk Mvh BJÖRN |
|
|
Ska vi splitta kostnaden?? Annars har jag kontakter hos Pölsemannen. MVH / Jacob |
|
|
Snålbark där!! Jag kan fixa en pölse som du kan ha på taket på M3:an........Ja menar så du kan göra reklam för din firma . Mvh BJÖRN |
|
| 1björn: åfan. ja de låter riktigt kul. kommer troligen lördagen. finns de hotel eller nått till vettiga priser där? annars tar jag tältet! | |
|
fan min växellåda krånglar roligt!! kommer att missa vallåkra, eller jag kommer nog med de blir ingen blå m3:a i tältet!! sorry är arg som ett bi Min M3: Länk |
|
|
Lite off-topic där med korvkiosken men ok ;) Adrian... Fan va tradigt... hade ju velat titta på den ;) Jag kommer ställa ut med min 328iCMA (A=Angel Eyes) ;) ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
m-b: Scandic Hotel brukar folk sova på om man bara ska sova över någon natt. Bra läge och ett relativt lugnt område att ha bilen på, 2-3 minuter utanför stan. MVH / Jacob |
|
bmwdr |
Hoppas att alla kommer att besöka montern som blir våran första utställning och premiär! Kanske inte den bästa nu men sen ;) M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
jacob_M3 : tack för tippset men troligen kommer jag till söndag morgon. vet inte om ja hinner bli klar annars. Ljuddämpparen ska bytas och en ny ska inhandlas i morgon troligen om jag gillar den.! Vissa kallar det lyx, Jag kallar det BMW orginal |
|
|
Tjena Daniel och alla andra utställare. Ser fram emot en fin helg...med mycket fina bilar. Men det jag undrar mest just nu är om det finns möjligheter att tvätta sin bil i Vallåkra, har hört något om brandstationen. Men är killarna där redan då vid typ 05:00 på söndagsmorgonen? Någon som finns det nån kontakt inom Vallåkra Brandstation? Jag borde väl vara en av dom som "gnäller" om tvättmöjligheter minst mtp. att jag bor i Helsingborg och inte så långt ifrån Vallåkra men det känns ändå som om man vill tvätta så sent som möjligt och så nära som möjligt, för att sen ställa bilen på plats och där fixa med det sista putsandet. Nån mer som tänker som jag? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
de är ingen som har en 5/6 växlad låda till en m3 över?? behöver en omgående då vi inte hinner att få hem reservdelar till min gamla innan helgen!! Min M3: Länk |
|
|
Adrian: Kan tyvärr inte hjälpa dig men jag lider med dig, såg/ser fram emot att få ta en titt på din M3:a, och då främst dina grymma 19". Man får ju komplex tom. för sina 18" där... ATCO: Hur går det med läppen Mr. Richard, fått den på plats eller??? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.