AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
14.729

Vallåkraträffen! Någon? E36?

Sida 3 av 11
bmwdr
Hejsan alla glada E36 älskare igen!

Dom som har kommit med för tillfälligt är:

1. Jocke Haag
2. Haak
3. Petra
4. Niklas
5. Adrian
6. Jesper

Kan ni höra av er till mig så fort som möjligt! har skickat ut mail till er men det verkar som det inte fungerar rikrigt som det ska, eller att ingan hat sett mailen!

Vi behöver 3st till! Vet om att det är fler som har skickat försök och göra det igen med foto!

Är fortfarande förseningar med T-Shirts och Klister märken, ev så blir det ingen försäljning på Vallåkra utan enbart utställning från oss på BMW E36 Klubben med er till hjälp, men som sagt det är första gången som vi ska ställa ut osv så man kan ju inte ställa så högra krav!

hur tycker ni att montern ska se ut? Ska där bara stå bilar eller ska man kanske ha ett party tält med "loggan"? Där kan man dela ut lite reklam om klubben samt då kanske ha lite försäljning av medlemskort och klubbprylar om det nu hinner bli färdigt!

Var montern ska stå vet vi inte förrens fradagen innan utställningen!
Är här ev någon som kan hjälpa till i montern oxå?

Alla som får förhinder måste meddela detta i god tid innan!

Mvh Daniel Ragnarsson Klubbanvarig
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
tjenare bmwdr. min mail krånglar oxå för tillfället men kan du inte ringa mig på 0739293290? ska göra ett försök att maila dig igen!

mvh marcus
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
Jag kommer med en halvt nylackat bil, de ska bli mycket trevligt!!!

hoppas nu bara att vädret är med oss.

Min M3:
Länk
Krickan4
Har skickat mail igen kan ju höra av dig!!
//krickan
bmwdr
Kan meddela att det är mest Söndagen som vi riktar in oss på, men om det är så att det är någon som vill ställa ut på Lördagen så är montern uppe då oxå, men där kommer inte att vara någon info dirket osv..

Så på Söndagen är det 100% putts på bilarna och ett glatt humör!
:)

Kan meddela att Krickan oxå har blivet utvald!

Nu är vi 8st med min inräknad! :)

Om det är något som ni undrar över så kan ni nå mig via mailen eller skriva här kan även ringa mig 0705-160558

M.V.H
Daniel Ragnarsson
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
tja bmwdr. har du inte fått mina mail? kan jag ringa dig i morgon(söndag?
Krickan4
Jag är väl den som bor närmast vallåkra av oss som ska ställa ut,så jag tänkte att vi kunde grilla hos mig på lördagen innan det blir ut på stan?!

//Krickan
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
jag är på att grilla, kommer att vara i vallåkra både på lördag och söndagen!!! kunnde vi inte lägga upp bilder på bilarna som ska vara med

Min M3:
Länk
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
Hej bmwdr!
Jag har en bmw 320 E36 coupe från -93 som är diamantsvart och nerlackad med grå skinn AC m.m. Har en m3 e46 front + läpp från Nooze. Fälgarna är ett par AEZ Icon 5 17" med 245*40 däck på. har även ett stereobygge med slutsteg nerbygt i reservhjulsbanan och basen i en specialbygd låda. och neon i bagage rummet. bild kan jag fixa om du vill se. Toningn på bakrutorna som är på den bifogade bilden är nu bortplockade. Innan vallåkra ska Avgassystemet bytas och för hoppningsvis hinner jag med en 60/40 sänkning. Det känns som ja har glömt något men har du frågor kan du väll höra av dig. Mailen är trasig så du kan ringa eller smsa mig på 073 92 93 290.

Länk till bilen:
Länk

MvH Marcus
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
länk till bilen i galleriet
Länk
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
bmwdr: www.rpm.nu

Min M3:
Länk
bmwdr
Behöver fortfarande 2st till! Någon som vill vara med i våran utställningsmonter?

Skicka foto samt lite info om bilen! Någon med en M3 GT kanske?

Alla är välkommna att lämna in sin "ANSÖKAN"
bmwdr
Har endast en plats kvar nu i montern till Vallåkra! Har du någon fin E36:a?

Maila mig direkt om du vill vara med i klubbens utställnings monter!

Skicka foto samt lite info om bilen! Någon med en M3 GT kanske?

Alla är välkommna att lämna in sin "ANSÖKAN"

M.V.H
Daniel Ragnarsson
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Jag har skickat SMS till dig (Daniel) precis. Som sagt jag kan vara där 07:30... Men är detta ett problem så kan jag fixa så jag byter bort mitt nattpass... hur länge håller vi på på söndagen sen då?

----
Min Bimmer: Länk
bmwdr
Då var det 10st :)

gick jätte bra detta!!

Men ev så kan vi behöver vi reserv!

Hoppas oxå att det kommer mycket folk som tittar i våran monter och blir medlemmar så klart ;)

M.V.H
Daniel Ragnarsson
bmwdr
Någon skickade sms till mig idag! Råkade radera det så jag kan inte läsa det!

Kom ihåg att det är inte meningen att ställa ut en bil med en massa sponsor klistermärken, dom hör hemma i företagsmonterna! (sa ansvariga för Vallåkra)

M.V.H
Daniel Ragnarsson
Krickan4
Har jag misat något först är man med sen sen är man inte det???????????????????

//krickan
bmwdr
Krickan, du är med oxå det vet jag.. Men det har nog blivet en miss!!

För visst har du fått ett mail som det står att du har bivet antagen?

M.V.H
Daniel Ragnarsson
Krickan4
Nej det har jag inte fått!
Du har bara skrivit det på denna sidan!

//krickan
bmwdr
men du är välkommen oxå.. Har missat att skicka till dig.. Men jag vet att du var antagen ox..

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.