|
Sida 11 av 11
|
|
|---|---|
|
Men om man kanske kör på 215/35/19 fram då? blir väl bättre? ---- Min Bimmer: Länk |
|
bmwdr |
Jag var tvungen att valsa mina skärmar på cabben för att få plats med mina..... M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
Håller mig till M3-Cab 17" Original då ;) Får köpa mig ett Ferrita Sport istället för dom pengarna... ;) ---- Min Bimmer: Länk |
|
bmwdr |
Hehe oki.. Är det någon som ska till Vallåkra i helgen som kommer och ställa ut eller köra?? Jag vet inte om jag ska dit... M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
Hej Jag ska dit och troligtvis köra... Petra |
|
bmwdr |
Någon här som har några fina tider på 201 och 402m? Repotaget håller på att skrivas nu :) har semester nu :) så nu äntligen ska ni få ett smak prov av repotaget innan det riktiga repotaget kommer upp på sidan när den är klar! M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
Här va det dött... Pax för att ställa ut nästa år igen ;) ---- Min Bimmer: Länk |
|
bmwdr |
Hehe ja det var det.. Men vi är med i 100 mest visade och Hetaste 100 :) hehe... M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
det är det som räknas eller? ;) ---- Min Bimmer: Länk |
|
bmwdr |
Hehe nä det är det ju inte men det 'är fett fett.. :) |
|
hehe... håller med... vi skulle ju kunna be alla som ställde ut att skriva här vad dom äter till frukost lunch middag varje dag så kommer vi nog snabbt upp på nr 1. :D ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.