|
Sida 10 av 11
|
|
|---|---|
bmwdr |
Någon som har sett en E36:a med Rondell??? |
|
Mycket snack om fälgar... Jag ståri ett dilemma... Jag har ju original 17" M3-cab fälgar på min... ska man sälja original och köpa annat... vill gärna ha 18" eller möjligtvis 19" men det tyckte Adrian att jag inte skulle köpa ;) (Kanske för att han vill vara ensam?) Nej han tyckte att det var svårt att få det att passa... Men finns det inga 19" med 8" eller 8,5" bredd? Vill gärna höra kommentarer! Tack! ---- Min Bimmer: Länk |
|
bmwdr |
Jo det finns... Mina 18" är 8.5... |
|
ATCO: Har inte fått svar ännu från Henrik. Jagar honom as we speek. Har en köpare nu på mina lyktor :-). Såg feta fälgar igår hos Påarp bilförsäljning... Länk dom hade väl varit feta? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
bmwdr... k men 18" är väl alltid 8,5", det är detta jag försöker få reda på... ;) finns det 18" med högre eller lägre bredd? ;) Adrian.. är dina 19" 9" breda? och det är därför det blev svårt att få dit? För det skulle väl gå att ha 19" med 8" eller 8,5" bredd? Diametern går ju ändå att justera med lägre däckprofil (så som man gör, vet nog alla)... eller går det inte? ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
Jimmyboy.. nej jag diggar inte dom ;) Måste vara fälg-bana ;D ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
Jag tyckte att 19" hos påarp var riktigt nice nu vill jag värkligen byta!! Atco: Mina 19" är 9tum !!! du får gärna köpa dom!! Min M3: Länk |
|
bmwdr |
Nä dom är inte alltid 8.5 finns 8 och 9 och 10 m.m. Men jag vill inte ha större än 18".. MVH Daniel Ragnarsson |
|
ni e för goa! ;) tack för svaren! ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
Jag åker 8,5x19" på min. Adrian: vad ska du ha för fälgarna?? Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Seastream.. vad har du för däck? fram/bak... ? 215/35 och 235/30? ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
fälgarna är 19"9" med et 35/38 om jag inte är helt fel ute!! däcken är 235/35 fram sitter det pirellie p7000 nya bak är de sämre dom är i stort set slut 2mm kvar Pris:? bud går bra gärna byte då jag inte har några andra 18" tages gärna Min M3: Länk |
|
bmwdr |
Adrian: På ett ungefär, vad ska du ha?? M.V.H Daniel Ragnarsson |
|
säger han 8 så är jag först i kö... inte så troligt dock ;) ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
ATCO: jag åker 235-35-19" runtom Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
bmwdr: som du såg i vallåkra så är de inget fel på dom och nya kostar dom 6500st och däck 2500st så räkna på de vad du vill betala Min M3: Länk |
|
|
Seastream... du har inte behövt valsa/bredda nånstans va? ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
jimmyboy: tja. hur går det med min sänkningsats?? bmwdr: jag har sett sånna fälgar på en 36:a ser inte bra ut. men va va det för fälgar på den vinröda caben? Bilen: Länk |
|
|
ATCO.. om man säger såhär, det är väldigt tajt ifram, iof är den ganska låg, men jag har flyttat ut fästet för skärmen iframkant 20mm + att jag har slitzat upp skärmen på undersidan mot dörren o lagt i en kil som är 20mm bred ner till 0 mot sparklådan, o ändå e d tajt, ibak har jag skurit bort inviket på skärmkanterna, svetsat ihop inner o ytterskärm o tennspacklat ihop det. + att bakskärmen under list är utvikt 20mm mot hjulet, men det påverkar ju inte så mkt, mest att det ser lite bredare ut o man slipper stensprut ut på bakskärm o kjolen Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Seastream... omg... kanske får dumpa planer på 19" då ;) ---- Min Bimmer: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.