|
|
|
|---|---|
|
En fråga. Är det någon här inne på forumet som har erfarenhet av carfashion (www.carfashion.nu) Jag har noterat många intressanta prylar i deras hemsida, men grejen är att dom aldrig svara tillbaka på mail, och ringer man dom så ska dom återkomma. Men det tar sån tid. Dela med er av erfarenheterna! | |
|
Har ingen erfarenhet alls av firman, men rent spontant så känns ju en firma som inte svarar på e-mail, samt lovar att återkomma men gör det inte, när man ringer... ja... något mindre seriös. Den dagen det strular, då blir det kanske inte lika roligt längre.. Bara en tanke.. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
bor själv uppe i norr och sett en av dersa egna bilar på stan kommer inte ihåg vad det var för modell på den men den såg inte fin ut, finns finare på skroten och har tidigare ringt om att få besöka dem då man inte bor allt för långt bort men det gick inte??? tror inte de är så seriösa men man kan ju ha fel Joakim Eriksson |
|
|
Det låter ju inte bra, inte bra alls. Nu va jag ioch för sig ute efter lite delar som dom har på deras hemsida (som för övrigt är helt ok) Men nåja...vi får väl se vad som händer. |
|
|
jag har handlat med dem, både Seidl M-flash bakspoilern och Angel Eyes... Hade inga problem att få svar, och grejerna kom som de skulle. Detta är ca ett halvår sen, så något kanske har hänt sen dess, men jag hade inga problem. Då verkade de schyssta iallafall. Joakim E: Är du säker på att det var deras egen bil? Kan ju ha varit nån med en av deras dekaler på också. Fick dekaler med då jag handlade... De var ju med i bilsport nr 6/02 med en svart 325 och en röd Audi A3 då de nyss hade startat firman. "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
|
George: Hur lång tid kan de ta att ta några kort på bilen samt fixa någon ljudfil :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Wendtan...den sved.... =)) Jag har faktiskt varit upptagen, och som du kanske har märkt så har jag inte varit aktiv på forumet på ett tag. Jag vågar inte lova något, men synd vore det om ni inte fick se min bil snart, den är ju bara så....Läcker! Fick precis ett mail av snubbarna från Carfashion...undrar va det berodde på =) |
|
|
jepp tror nog att det var en av ägarnas bil hela killen lyste carfashion reklam tror inte en vanlig svensson som inte har med den firman att göra skulle gå runt på stan och se ut som en reklampelare. Joakim Eriksson |
|
|
köpte däck, det tog 1 dag mer än dom trodde att få hem däcken, sedan montering dagen efter. Allt klart och betalt. Bra pris samt bra service. Hade' " Varför bara ha 1 st, när man kan ha 2 st" Macc |
|
|
De borde va schyssta, har själv firma och vet att det ibland kommer saker och ting i vägen så att man inte hinner svara på alla mail... Tänk på att de troligen får tiotals mail per dag... från kunder som alla vill ha grejerna direkt. :) Testa igen, och ha tålamod är mitt råd. "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
|
Hejsan alla glada och mindre glada föresten: Vi får 100 tals mail per dag och försöker svara på dessa så fort som det bara går. Tyvär så har vissa leverantörer mindre bemanskap under semestertiderna men det kan vi ej rå för. Joakim Eriksson??? Finare bilar på skroten hittar du säkert men en liten firma som vi dock är så räcker ej pengarna längre än till 3 st Lotus Omegaor med alla över 600HK + 1 st Audi Avant A4 med breddningskit och 20" Kanske du såg någon av våra 2 st Volvo 245 or som vi åker isracing med??? =) Har ägt en 325TDS och det sved att byta märke men jag är snart tillbaka med en ny skapelse, vänta och se. Saknar verkligen BMW bilen.... George... Jag väntar fortfarande på svar från Tyskland på din förfrågan. Mailet skickade jag till dig igår. Hoppas det kom då och inte idag =) Ha det grabbar och trimma på, både utvändigt och invändigt. PS Joakim: När fick du ett svar att du ej kunde komma förbi och titta på våra produkter??? Verkar obotligt korkat att ej låta dig göra så eller hur.. Jag tycker du skall skriva det som verkligen stämmer och ingen GOJA. |
|
|
Sunken:Jag fick mailet det va jag som läste det sent bara =) Det lät bra. Hoppas jag inte väckte negativ kritik mot eran firma, och jag hade ingen aning om att ni fick så många mail. Men det är väl skoj om det går framåt. Då är det avklarat! |
|
| Glömde väl och skriva, att jag har lite dåligt tålamod. När man ser grejer till bilen som man vill ha så blir man ju som ett barn på Julafton =) | |
|
Ingen fara George. Jag vet hur det är, jagade 20" till Audin och då jag hittade dom så ville jag ju ha dom dagen före egentligen. Jag och Johan tar ej det som negativ kritik, bara bra att man säger vad man tycker så vi också får en känga att öka tempot så pass att alla blir nöjda. Skall fixa en bild på vingen så du får den också =) Mvh Andreas och Johan Carfashion |
|
|
Tänkte just skriva att som Crew medlem i RiN ( www.raceinorr.com ) och arrangör av bland annat Vårträffen i piteå, då vi ALLTID haft med carfashion bland utställande företag, och bemötandet och intresset för bilstyling både i norr och söderöver är stort hos dom här grabbarna, kan inte annat än varmt rekommendera dom och deras firma!. /mvh jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.