|
|
|
|---|---|
|
Hej, har en BMW M3:a 94 på "öppet köp" och behöver testa den hos någon som kan BMW, den verkar gå bra men jag kan inte bilar... Har ringt ett par BMW-handlare i Stockholm och INGEN "vill" konditionstesta den utan hänvisar till Motormännen och säger att de inte har tid... Varför vill de inte testa??? Finns det fler alternativ än "M"? Har ont om tid och de har stängt den närmsta veckan. | |
| Ja att dom inte vill det förstår jag inte riktigt men däremot kanske dom kan vara fullbokade det är säkert många av mekarna som är lediga nu i juletid,och då är det nog nästan omöjligt att få nå´n tid. Vi brukar ha ca 2-3veckors förbokning på Saab/Opel. | |
|
Min verkstad där jag brukar serva har 3 veckors förbokning nu... För större jobb 4-5 veckor så jag kan förstå att det kan vara svårt att få en tid.... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
bilprovningen har tester som nog är rätt bra, vet iof inte om dom kan MBW bättre än andra bilar.. There could only be one... |
|
|
Hej, bilen är numera M-testad med gott resultat! :) M3:an är nu inköpt. Ojojoj vad den går... :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.