|
|
|
|---|---|
Smiley© |
Jag har taskig väghållning i min M5 -92 (3.8) Den är spårig, ofta man får sitta å styra emot för den spårar, gäller alla hastigheter, den kan dra iväg rätt mycket när man bromsar också. Och om man kör rakt fram i t.ex 100km/h och vrider ratten fram och tillbaka 15-20cm rätt snabbt så går bilen spikrakt fram men karossen börjar kränga rätt mycket, borde inte bilen sicksacka fram på vägen om man styr så? Vad är felet? Dåliga bussningar, stötdämpare?? Nån som har nåt bra svar?? /Thomas |
|
Min uppförde sig på liknande sett, då var framvagnen inställd HELT åt pipan. Kan ju säkert vara fler saker också, saker i framvagnen t.e.x. - M5 E34 Limousine register - |
|
Smiley© |
Tyvärr är det inte så enkelt, framvagnen är ställd för ett tag sedan och jag vet inte om det blev nån märkbar skillnad. Om inte killen stälde den helt fel, men man hoppas ju på att dom kan sitt job... |
| Min hade också varit på inställning då jag köpte den (M5) men ändå drog den nåt h-vete, men butiken som jag bytte in den ställde om framvagnen och meddelade att nu går det perfekt på vägen. | |
Smiley© |
Ska kanske kolla framvagnen igen då, men jag tror att det är nåt annat oxå. Tyckert den kränger lite för mycket, men dom kanske är såna, har inte så stor erfarenhet av M5, har bara kört en annan och min. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.