|
|
|
|---|---|
|
D står i modellguiden att en 325ia från -91 skall axa från 0-100 på 8,9sec...testade ida.....9,9....ehm, gjorde jag nått fel...d e ju en hel jävla sekund... Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" | |
|
Tror de är ett SBR problem ;) Nejdå Bmw`s förare är erfarna och snabba på att växla samt vet var maxvridet ligger och därför kan uppnyttja mycket av effekten, och sen så kör dom nog ganska många repor och skriver den bästa. Sen vet man ju alldrig om dom änvänder stickan för att kolla upp 0-100 tider. Mr.Bmw has entred the thread! |
|
|
Ja ja d e dom säkert..fast d e automat jag menade... Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" |
|
|
Jasså :) missade a et på slutet, my misstake. Åren sätter sina spår. Mr.Bmw has entred the thread! |
|
|
En ca 13år gammal bil har väl tappat lite i kraft och ger väl inte fullt lika mycket som en ny. (Slitage på drivlina,motor m,m) Gissar på att du körde med ett vanligt stoppur och provade? Brukar kunna skilja en hel del i tid , då det är svårt att få det riktiga tiden med ett stoppur. Sen har jag för mig att BMW har en viss mängd bensin osv när de gör de testen. MVH Jimmy |
|
|
bmw stallar säker motorn ochså.. lär juh inte vara från tomgångsvarv?.. om du verkligen vill veta om den går som den ska eller inte så kan du juh testa detta själv, håll hårt på bromsen,och gasa samtidigt så att varven ökar och bilen står still, olika från olika bilar hur mkt man kan gasa innan det rör sig eller inte händer nåt mer, men testa typ.. 1500 som mest så det inte går sönder nåt.. (obs det kan det göra iaf, och du gör detta på egen risk..) då får du säkert en bättre tid. /mvh jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.