|
|
|
|---|---|
|
Har ju varit uppe så många gånger tidigare men men.. här är hur det gick för mig när jag löddade om det senapsgula reläet... (Jag vet om att det finns sidor om hur du gör men.. nu finns det en till . Jag har inte vågat göra det innan .... det kanske inspirerar någon att laga sitt egna...) Inga mer meddelanden om Rucklicht och Standlicht för mig inte :) Länk West Coast Räcers | Länk på jakt efter 535-e34, bmw 2002 | |
|
Är de dyra annars att köpa om man inte vill löda själv? BMW CS #5139 |
|
|
Vet inte... men vill minnas runt 600kr... har kört hela dagen idag.. inte något bekymmer.. och dom pengarna det kostar kan man lägga på något annat.... tex nya hydraulklockor för min del.... West Coast Räcers | Länk på jakt efter 535-e34, bmw 2002 |
|
|
Ca 350 kr, ser ut så här: Länk J.L: Jag kan löda om din om du vill. Som "ersättning" vill jag få prova din LKM i min bil, anledningen är denna: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Nya hydralklockor.. låter som BMW kommer få beställa hem hel del nu på hösten ;) Jag ska själv ha 2x.. :( |
|
|
2st här också :) vad ligger dom på 2000 stycket? West Coast Räcers | Länk på jakt efter 535-e34, bmw 2002 |
|
| 950kr, st hos www.nfs.nu | |
|
Tjenare Erik! Inget fel på mitt rucklicht/standlicht så det behöver ej lödas jag undrade bara för nyfikenhetens skull. Men du är välkommen att testa min Lkm modul i din bil bara hör av dig så fixar vi det. BMW CS #5139 |
|
|
J.L: Tack, då vi kan greja det på någon kommande träff. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
bader? finns dom på hemsidan? isåfall var.. en skrothandlare skulle ha 1500 stycket! och han visste inte ens om dom fungerade!! West Coast Räcers | Länk på jakt efter 535-e34, bmw 2002 |
|
|
Finns inte på hemisdan, beställningsvara men du behöver bara ringa och beställa. Om du beställer nu så kommer de nästa tisdag. Har själv beställt 2 st. Om det är panik för dig så kan du hämta dem hos BMW i princip dagen därpå, men då kostar de 1245kr/st. Det ger 600kr att vänta en vecka. |
|
|
Okej. annars får det väll bli bmw :) West Coast Räcers | Länk på jakt efter 535-e34, bmw 2002 |
|
|
Finns en kille som hade 2 begagnade från sin konvertering. Vill du så kan du kontakta honom. Han skulle inte ha så mycket för dem, så är du inte kräsen och behöver dem med en gång så sänd mig en email. |
|
|
Det är ingen panik. Men tack ändå! Är ju snart löning så man får väll glida in på bmw kanske... tycker bättre om att köpa bildelar över disk än över nätet.... West Coast Räcers | Länk på jakt efter 535-e34, bmw 2002 |
|
|
Ja, överdisk är okej. men så jag bor jag ju i malmö så för mig är NFS över disk ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.