|
|
|
|---|---|
|
Eller har jag missat nåt hos denna firma? Länk | |
|
Verkligen bra priser, frågan är om de är exkl moms, har för mig att Italien har 19% moms.... /Simon |
|
|
Haha, det där tror jag inte på för fem öre, fast jag skulle inte neka på en Z4 3,0 för 20,500 euro :) Tydligen så har alla bilar i Italien USA-blinkers också. De har nog snott lite från Ebay USA, eller så är det bara en slump att bilarna och bilhallen ser likadan ut :) Länk |
|
|
En M3-03 med bara 800 mil på mätaren för ca 275 000:- svenska kronor skulle ju inte kännas helt fel heller. /B |
|
bmw320cab |
hehe mailade dom och dom skickar gärna bilen till sverige eller så kunde man komma ner och hmta den... hehe vad skall man tro? |
|
Du får lägga på moms också på priset. ------ Länk Länk |
|
|
Oskar, har du några ytterligare belägg för ditt påståeende än länken? Har svårt att tro att bilarna inte skulle finnas alls, det är för dyrt att annonsera på mobile för att endast bluffa. Dock tror jag att moms inte ingår. Orsaken till de låga priserna skulle kunna vara att det är bilar tänkta för USA som säljs i Europa. Namnet på kontaktpersonen verkar inte italienskt heller. /Simon |
|
andha45 |
Om det är USA-import, vilket det ju verkar som, kostar det ca 5000 euro att få reg = billigt ändå |
|
simon_en: Här ser du alla bilar som den aktuella bilfirman i USA har lagt ut på Ebay: Länk Det verkar som firman i Italien är något auktionsombud och priserna som anges på mobile.de är utropspriserna på Ebay. |
|
|
Det är samma länk som du skickade innan. Kanske försöker han få ännu mer betalt? Önskar mer belägg inte upprepning av det du redan har. Tror att det är "USAsålda bilar" som aldrig kommer ifrån Europa själv med USAreg och utan moms, därav priserna. /Simon |
|
bmw320cab |
Kontigt att det står "Item location: Houston, TX(Galleria) 713-783-EXPO(3976) United States /Houston" Och: Ships to: United States only Dvs tror även jag att det är fejk. skall ringa dom imorgon och kolla. |
|
Ska bli intressant bmw320cab! Känns konstigt att annonsera på mobile som säkerligen inte är gratis med bilar som inte säljs. /Simon |
|
andha45 |
med 5000 E reg.kostnader, 19% moms, 25% om bilen är ny/nästan ny, lev. från USA och dessutom ingen vagnskadegaranti tror jag inte längre det är en så bra affär. Dessutom skiljer sig utförandet ibland, t ex råkade jag på någon billig am XC90 som var 2-hjulsdriven. |
andha45 |
med 5000 E reg.kostnader, 19% moms, 25% om bilen är ny/nästan ny, lev. från USA och dessutom ingen vagnskadegaranti tror jag inte längre det är en så bra affär. Dessutom skiljer sig utförandet ibland, t ex råkade jag på någon billig am XC90 som var 2-hjulsdriven. |
|
Väntar med spänning på vad som gäller! /Simon |
|
|
Jag också! Känns verkligen som att det finns många krokar att fastna i om man tänker köpa en bil därifrån! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.