|
|
|
|---|---|
|
15 aug kan alla Z ägare träffas och kanske bli en egen klass på Vallåkratfäffen. Det har ju talats om en rikstäckande träff för oss Z ägare, vore inte detta ett bra tillfälle?? Om intresse finns kommentera detta inlägg. Vore kul att med en stor uppslutning visa våra Z bilar för Sverige. TopazBlå Gbg TopazBlå Gbg | |
|
Invasion stavas det RÄTT. Ursäkta felstavning. TopazBlå Gbg |
|
| Hellre Z än Volvo så gärna för mig ! | |
|
Om jag inte jobbar då så kommer jag! Samma sak med VEIDEC Nitro Festival! //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Jag kommer ställa ut min bil hoppas bara den hinner bli klar, men de tror jag den blir. Roligt om många Zätor kommer, dem drar till sig fler ögon än en Wunderbaums volvo. No turboshit, just real power! |
|
|
vore kul.....tid o plats.....o jag är me.. DAD |
|
|
vore kul,kollar om kan ! "Z4 love it" |
|
|
var ligger det? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Mellan landskrona och helsingborg om jag inte har fel? | |
|
Japp, stämmer fint det. Bokade hotell i Helsingborg igår och det ska tydligen ta 10-15 min med bil därifrån. BMW - När du älskar att köra! |
|
|
lite fel sida av Sverige för mig... synd att det inte var under semesterveckan när jag var i krokarna. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Men snälla, vi åker från Sundsvall så nog borde väl du kunna åka från Stockholm! Du får ju avnjuta ca 130(?) mil i en Z3 ;) BMW - När du älskar att köra! |
|
|
aja, äre nån som ska ner och ser en rööööd z3 med TUT som reg. så kan ni va säker på att de e jag ;) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Har funderat på att åka ner, men inte på att ställa ut... Givetvis verkar inte deras sida fungera nu, måste man inte vara på plats jättetidigt och stå kvar hela dagen om man ställer ut. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
vems var roadstern med klasglasblinkers? Skitsnyggt iaf! //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.