|
|
|
|---|---|
|
vart ska man vända sig om jag vill entusiastförsäkra min M535:a -85 funkar det och vad kostar det? | |
|
Då försäkringsbolagen brukar vägra att entusiastförsäkra M3:or och M5:or så kan det nog bli svårt med en 535:a tyvärr. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Greenberg>> okej, fan va jobbigt... tack så mycket! |
|
|
kolla upp Mf bilsport och mc specialförsäkringar dem har ent försäkringar även för m535, har själv en -85. Dock måste bilen vara 20 år dvs nästa år kan du göra en ent förs. |
|
|
Hmmm.....Vad beror det på att försäkringsbolagen "vägrar" entusiastförsäkra M3:or och M5:or??? Är det några nya "riktlinjer" eller?? Jag entusiastförsäkrade min fd M3 -96 hos länsförsäkringar våren 2000, och det var inga problem alls! Det var inga som helst problem att entusiastförsäkra mitt nuvarande fordon (Corvette) för ca 1 månad sen. Om man uppfyller de krav finns borde man kunna entusiastförsäkra M3:or och M5:or utan problem! |
|
|
Jag entusiastförsäkrade min M3e30 i höstas. Nu går det inte längre att teckna denna försäkring för M3 och M5 tråkigt men inte så svårt att förstå tycker jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.