|
|
|
|---|---|
|
Var kan det finnas handböcker till 520 i Touring 93? Haynes har bara till 91, även den engelska sidan. Gaston55 | |
|
Det är Bentleys service manual för BMW som gäller där. Länk Lycka till! "Blått blink i backspegeln kan väl inte vara original??" |
|
|
Tack för hjälpen!! Ska genast beställa hem den! Gaston55 |
|
|
Fast det finns billigare: Länk Som vanligt rekommenderar jag sökning på www.bokfynd.nu när det gäller böcker. ISBN för just denna bok är 0837603196. **** Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Hankar man sig fram i det tyska språket och inte behöver info om V8:orna så finns även: Länk So wird's gemacht, Bd.67, BMW 5er-Reihe, Limousine von 9/87 bis 7/95, touring-Modell von 9/91 bis 1/96 **** Mats E BMWCS 3050 |
|
|
PDF = billigast jag hittade Haynes på engelska på någon 5-seriesida i tyskland (.de) men é osäker på vart. Kan du ta imot 5mb mail? |
|
| mjaha det var visst den jag hade, den till 91. | |
|
Håller mig nog till engelskan. Säkrasr så! Svenska är väl inte att tänka på eller.....? Tack för alla tips !!! Gaston55 |
|
| Gäller den tds också? jag kan inte se vad det står, | |
|
När det gäller motorerna täcker Bentley bara bensinare från 525 upp till 540. Inga dieslar. De har väl aldrig sålts på den sidan Atlanten? So wird's gemacht däremot tar med dieslarna. **** Mats E BMWCS 3050 |
|
| So wird's gemacht vart får man tag i den? | |
| vibbe kolla in här: Länk | |
|
Eller hos amazon.de via länken i mitt tidigare inlägg (18/7) **** Mats E BMWCS 3050 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.