|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har aldrig fällt ner baksäterna i min 325- 92, och när jag idag skulle göra det så märkte jag att det inte finns nån "knapp/spärr" som vanliga bilar har... hur gör ja om ja måste får bort säterna? Jag vågar inte slita och ha mig, det måste ju finnas nån vettig lösning. Alla svar uppskattas, du kan inte göra bort dig mer än mig... =) Mvh/Lippo -Opel kadett GT.. en riktigt skönhet, 325:an e en dyr åsna som e roligare än GT:n- | |
stefannorr |
Är du säker på att dina är nerfällningsbara då? finns inte i alla bmw. |
| Tror fällbart kom eller blev standard 93/94 i e36. | |
stefannorr |
Knappast..hade en e 36 97 innan e 39 523 ia -96 ja har nu och i ingen av dom var/är de fällbart baksäte..båda svens sålda me de mesta i utrustning. |
| Standard var det väl aldrig. Det är det väl inte ens i E46? Jag tror dock att det brukar ingå i komfortpaketet som ju i princip är standard i sverige. På min 98 ingick det i Editionpaketet som var ett komfortpaket + lite till. | |
| jhag har fällbara sätten i min 93:a | |
|
Det var tillval på E34, E36 och E46. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ok tack. Då vet ja, kännde mig rätt dum som fråga =) finns det skruvar som man kan lossa och vart sitter dom? en av bältesfästerna har gått sönder och man kommer inte åt dem utan att få bort säterna.... tack igen /Lippen -Opel kadett GT.. en riktigt skönhet, 325:an e en dyr åsna som e roligare än GT:n- |
|
|
Hej igen.. ingen som har en e36 som min? Hur får man bort sätena?? Mvh/Lippen -Opel kadett GT.. en riktigt skönhet, 325:an e en dyr åsna som e roligare än GT:n- |
|
|
I min 325 så är det bara att dra loss baksätet. Börja uppe i mitten och böj ut sätet och arbeta dig åt något håll. Ta det lite försiktigt för det är metallspröt som gör att sätet sitter fast, men det ska bara vara att dra... /// Rohman |
|
|
Ok.. tackar tackar! Ska göra ett försök ikväll då. Om nått går sönder skickar ja en räkning till dej då Rohman =) haha nej skojar bara! tack igen! -Opel kadett GT.. en riktigt skönhet, 325:an e en dyr åsna som e roligare än GT:n- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.