|
|
|
|---|---|
|
hej! ja köpte precis en 330 Ci -01 och är mkt nöjd... fast ja har märkt att listerna runt sidorutorna verkar oxidera underifrån eller va man ska kalla det... fullt av pricker på listerna... undar ifall detta är ett vanligt fel dessa bilarna och va man ska göra åt det?? förlängd garanti? mvh | |
| Har samma på M5an, o likadant på alla E34or jag haft där plåtbitarna mellan sidorutorna oxiderade. Konstigt att BMW inte kan lära sig tillverka lister som håller. Vet dock inget om nån förlängd garanti, prova ringa bmw och hör. | |
|
hade samma fenomen på min e30, men då var ju den 12 år äldre också :) klart att det är något som bmw borde åtgärda på en såpass ny bil tycker jag! MVH Johan K |
|
|
Samma problem på min dessutom det svarta på mittstolpen som flagnat längst uppe i kanten. Detta har jag sett på många Bimmers då man vandrat runt på parkeringar och spanat |
|
|
tack för svaren... det e faktiskt dåligt av dom... men e det någon som har lyckats få igenom det på garanti på en bil där nybilgarantin har gått ut??? Mvh |
|
| Har talat med bmw i Helsingborg, och de tar inte det på sig eftersom det inte rör sig om plåtdelar. Och nya lister runt om med arbete var ca. 10tusen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.