|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det bara jag som efter regn drabbas av att utrymmet vid tanklocket fylls med vatten - den där plastförsedda tratten som gissningsvis samlar ev spild bensin? Det är förvisso plast som vattnet samlas i men det känns inte bra att ha det stående där. Ska det egentligen dräneras på något sätt? Har jag stopp i dränet? Manfred | |
|
Du har stopp i dräneringshålet. Skall finnas ett litet hål i vecket där vattnet skall rinna ned. Mvh PG |
|
|
Tack! Jag har hittat hålet. Dock kvarstår bekymmer, hålet verkar ok, inget smuts i vägen, men det rinner ändå inte. Kan man ta ut hela insatsen och rengöra den? Vet någon hur i så fall? Manfred |
|
|
Använd tryckluft och blås ur med.... det funkade för mig. |
|
| Har du inte tillgång till tryckluft så funkar ståltråd också. Tömde min på det viset :) Det var väl inte hålet i gummidetaljen som satt igen sig utan röret därifrån. | |
|
Annars fungerar en vanlig högtryckstvätt, blås på ett tag så blir det rent! /Caspar Länk |
|
|
cykelpump borde oxå funka som tryckluftkälla i ditt fall ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.