|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken säger, vilken BMW anser ni passar bäst ihop med de punkter som jag tog upp i rubriken. En BMW som är inte alltför dyr och äga och (köpa) och som har bra kvalité, dessutom ligger på en hyffsad nivå prestationsmässigt! Vilken BMW skulle ni då välja om ni fick uppgiften från en kund att hitta en BMW med de kraven åt han/hon? ------ Länk Länk | |
|
Det beror ju lite på hur mycket pengar personen i fråga har. Men en BMW 520 E39 00-01 står lågt och har mycket komfort och tillräcklig prestanda för pengarna. Inga superhöga förskringspremier heller skulle jag gissa. Kvaliteten är nog konkurrenskraftig. Eller t ex en E34 525 av sista årsmodell. Grym kvalitet och komfort och bättre prestanda än bilen ovan. Försäkringen kanske är dyr. mvh |
|
stefannorr |
Grodan> Vad är multisäten? |
|
Du syftar på min bil, hehe, något som jag hittat på själv när jag inte kom på ett sätt och beskriva att jag har en massa funktioner i mina säten;) ------ Länk Länk |
|
|
Stavros// Priset är inte ska matcha allt det andra förstås. Håller med dig att 520-E39 är fina bilar men är inte de lite för klena att matcha kraven på alla punkter. Jag själv skulle välja en 523i. ------ Länk Länk |
|
|
"Priset ska matcha allt det andra förstås" Skulle det varit;) ------ Länk Länk |
|
|
"Du syftar på min bil, hehe, något som jag hittat på själv när jag inte kom på ett sätt och beskriva att jag har en massa funktioner i mina säten;)" Elstolar med minne kanske det är? ;) /mvh jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.