|
|
|
|---|---|
|
Har en m20b25 av den første typen, den med 9,7 i komp. Er det noen som kjører/har kjørt med dette og turbo? Vil dette i det hele tatt la seg gjøre? Skal selføgelig bytte toppakning og bolter. Må man dreie ned stemplene eller kan man bare skaffe seg en tjukkere toppakning? Hvor lenge holder den orginale bensin pumpen (antall l/t og trykk). Må sikkert bytte den også. - Chris | |
|
Et par spørmål til.. Kan man dreie ned stemplene eller må dem freses ned? Er disse stemplene like av utseende som motorene med lavere komp? Vil det i tilfelle la seg gjøre å dreie dem rett av? Hvis det er neon som har svar på spørsmålene over også så hadde det vært supert! - Chris |
|
| Det går fint å kjøre uten å senke komp, men du må være veldig forsiktig så du ikke får tenningsbank. Programerbar innsprøytning er verdt det det koster. | |
|
Har kjøpt meg et smt6 tillegs sprut som jeg tenkte jeg skulle prøve meg på. Har egentlig kommet frem til det at jeg skal dreie ned stemplene uansett. Har finni tak i en kar som har tilgang på utstyr til å hjelpe meg med det. :) - Chris |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.